Traveler Rights GR to aplikacja, która pomoże turystom uniknąć kłopotów w czasie podróży po Grecji. Dzięki niej turyści nie tylko poznają swoje prawa, ale też złożą skargę na usługodawcę
Unia Greckich Konsumentów stworzyła aplikację na urządzenia mobilne, która ma pomóc egzekwować swoje prawa turystom podróżującym po Grecji. Aplikacja ma dwie wersje językowe – grecką i angielską. „Nasza praca polega na informowaniu klientów i interweniowaniu w celu ochrony ich praw konsumenckich. Uważamy, że w kraju, który ma tak turystyczny charakter jak Grecja, to szczególnie ważne, żeby podróżni znali swoje prawa i obowiązki w odniesieniu do usług transportowych i zakwaterowania” – podkreśla organizacja.
Internauci dowiedzą się z aplikacji nie tylko o przysługujących im prawach, dostają też bazę telefonów i adresów lotnisk, portów, stacji kolejowych, ambasad i służb ratunkowych. W razie niebezpieczeństwa przez aplikację można wysłać sms-a z koordynatami miejsca, w którym turysta się znajduje. Użytkownicy mogą za jej pośrednictwem złożyć też reklamację, jeśli ich prawa są łamane.
Aplikacja dostępna jest zarówno na Androida jak i system iOS.
Żadna część jak i całość utworów zawartych w dzienniku nie może być powielana i rozpowszechniana lub dalej rozpowszechniana w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny albo na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętę digitalizację, fotokopiowaniem lub kopiowaniem, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody Gremi Media SA. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części bez zgody Gremi Media SA lub autorów z naruszeniem prawa jest zabronione pod groźbą kary i może być ścigane prawnie.
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami "Regulaminu korzystania z artykułów prasowych" [Poprzednia wersja obowiązująca do 30.01.2017]. Formularz zamówienia można pobrać na stronie www.rp.pl/licencja.