Grecja króluje na Instagramie

AFP

Grecja, Chorwacja i Cypr to kierunki, które są najczęściej wymieniane przez użytkowników Instagrama, wynika z badania mediów społecznościowych przeprowadzonego przez TUI

Od początku bieżącego sezonu letniego hasztag „Grecja” pojawił się na Instagramie 1,4 miliona razy, informują brytyjskie media branżowe, powołując się na analizę mediów społecznościowych przeprowadzoną przez TUI. Konkretnie chodzi o okres trzech miesięcy do lipca tego roku. Na drugim miejscu w zestawieniu znalazła się Chorwacja, którą wymieniano 759 tysięcy razy na wspomnianym portalu. To wzrost o 270 procent wobec pierwszego kwartału tego roku.

Powodem większego zainteresowania krajem mogą być produkcje filmowe „Made in Chelsea” i „Mamma Mia 2″, kręconych na chorwackich wyspach Hvar i Vis.

Cypr znalazł się na trzecim miejscu z wynikiem 249 tysięcy, co oznacza wzrost o 77 procent.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Turyści dają Warszawie 8,7 punktu na 10

Stare Miasto, Łazienki Królewskie i Pałac Kultury i Nauki – to najczęściej odwiedzane miejsca ...

Hotel w Tunezji zaaresztował klientów Thomasa Cooka

Trwają rozmowy zarządu koncernu turystycznego Thomas Cook z bankami i ewentualnymi inwestorami w sprawie ...

Itaka: Nie jesteśmy na Litwie nieznani

Polski gigant turystyczny wchodzi na kolejny – po czeskim – rynek zagraniczny. Tym razem ...

60 milionów turystów w Nowym Jorku

60,3 miliona turystów odwiedziło w 2016 roku Nowy Jork. Dzięki nim miasto zarobiło na ...

Sun & Fun: Wracamy do gry i to na dobre

Wracamy do gry i to na dobre – zapowiadał podczas spotkania z agentami turystycznymi ...

PIT ostrzega przed „Rzetelną firmą”

Polska Izba Turystyki ostrzega swoich członków przed „komercyjnymi ofertami certyfikatów rzetelności”. Choć wprost nie ...