Grecja króluje na Instagramie

AFP

Grecja, Chorwacja i Cypr to kierunki, które są najczęściej wymieniane przez użytkowników Instagrama, wynika z badania mediów społecznościowych przeprowadzonego przez TUI

Od początku bieżącego sezonu letniego hasztag „Grecja” pojawił się na Instagramie 1,4 miliona razy, informują brytyjskie media branżowe, powołując się na analizę mediów społecznościowych przeprowadzoną przez TUI. Konkretnie chodzi o okres trzech miesięcy do lipca tego roku. Na drugim miejscu w zestawieniu znalazła się Chorwacja, którą wymieniano 759 tysięcy razy na wspomnianym portalu. To wzrost o 270 procent wobec pierwszego kwartału tego roku.

Powodem większego zainteresowania krajem mogą być produkcje filmowe „Made in Chelsea” i „Mamma Mia 2″, kręconych na chorwackich wyspach Hvar i Vis.

Cypr znalazł się na trzecim miejscu z wynikiem 249 tysięcy, co oznacza wzrost o 77 procent.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Ján Bošnovič przestaje kierować słowacką turystyką w Polsce

Przez ponad dwie dekady był twarzą słowackiej turystyki w Polsce. Ten „mały wielki kraj” ...

System posłucha klienta i doradzi agentowi

Amadeus pracuje nad systemem, który będzie analizował zachowania klientów i na tej podstawie dobierał ...

Transavia połączy Kraków z Eindhoven

Holenderskie tanie linie lotnicze Transavia otworzą w następnym sezonie zimowym nowe połączenie pomiędzy Krakowem ...

Odpoczywaj w Polsce – ruszyła kampania promocyjna

Podczas dwumiesięcznej kampanii promocyjnej „Odpoczywaj w Polsce” swoją ofertę turystyczną zaprezentują w telewizji i ...

Betlej: Ile straciły przez niskie ceny biura podróży?

Zyski biura podróży Rainbow spadły w pierwszych trzech kwartałach tego roku o dwie trzecie ...

Więcej podróżnych na lotnisku w Jasionce

W 2017 roku z lotniska Rzeszów-Jasionka skorzystało ponad 690 tysięcy pasażerów, o 4 procent ...