Jak podaje Polska Organizacja Turystyczna, która jest organizatorem konkursu, celem rywalizacji jest przybliżenie przedsiębiorcom turystycznym najlepszych projektów technologicznych i nowych trendów w technologiach. Młodym firmom technologicznym konkurs ma zaś pomóc rozwinąć potencjał i odpowiedzieć na potrzeby branży turystycznej.

Start-upy będą mogły zgłaszać swoje produkty w dwóch kategoriach konkursowych: B2B i B2C. Ważne jest, aby zgłaszane rozwiązania były autorskie, przeznaczone dla turystów lub podmiotów branży turystycznej, by innowacyjnie wspierały ich rozwój i promocję lub ułatwiały zarządzanie procesami biznesowymi w turystyce.

– Po dużym sukcesie pierwszej edycji konkursu „New Tech – New Travel” znów nadszedł czas na poszukiwania kolejnych utalentowanych start-upów. Naszym celem jest odkrywanie i promocja innowacyjnych rozwiązań technologicznych, które ułatwiają podróżowanie, usprawniają zarządzanie w turystyce i umożliwiają promocję polskich firm i regionów turystycznych. Stawiamy na silną energię i kreatywność młodych polskich firm technologicznych szukających swojego miejsca na rynku – mówi cytowany w komunikacie prasowym prezes Polskiej Organizacji Turystycznej Robert Andrzejczyk.

Konkurs rozpocznie się 30 listopada, a zgłoszenia będzie można przesyłać do 15 stycznia 2018 roku.

Na zwycięzców czekają nagrody: 2 bony na dofinansowanie wybranego przez laureata szkolenia lub egzaminu profesjonalisty o wartości 5 tys. złotych, kampania promocyjna on-line i prawo do prezentacji zwycięskiego produktu podczas ważnych turystycznych imprez.