Równo dwa lata temu Grecos zdecydował się na współpracę z agencją PR z Poznania V5group. Zgodnie z umową agencja oddelegowała do reprezentowania touroperatora w mediach swojego pracownika, byłego dziennikarza TVN i TVP, a potem reportera i korespondenta w Niemczech radia RMF FM Adama Górczewskiego.
CZYTAJ: Grecos ma rzecznika prasowego
Rzecznikowanie Górczewskiego przypadło na okres obfitujący w ważne wydarzenia dla Grecosa. Rok 2018 zaznaczył się bowiem wielkimi pożarami w Attyce, w wyniku których zginęło dwoje klientów tego biura. Jesienią tego samego roku upadła czarterowa linia lotnicza Small Planet. Dla Grecosa był to cios zarówno organizacyjny jak i finansowy. Do tego, jak cała branża, biuro odczuło skutki niezwykle ostrej konkurencji i musiało w następnym sezonie ograniczyć działalność, żeby odzyskać rentowność. Mimo że rok 2018 przyniósł też dobrą wiadomość, bo Grecos zabrał na wakacje swojego milionowego klienta, touroperator nie mógł tego wykorzystać promocyjnie. Dopiero rok 2019 przyniósł lepsze wiadomości, na rynku było dużo spokojniej, firma odbiła się finansowo.
ZOBACZ: Traveldata: Rekordowy rok biur podróży
Górczewski zaskarbił sobie sympatię dziennikarzy znajomością potrzeb mediów, szybkim reagowaniem na wszelkie pytania, profesjonalizmem. Zainicjował nową politykę – wychodził do mediów z komunikatami, w których informacje o wydarzeniach w Grecji wiązał z działalnością Grecosa. Miał swój udział w organizowaniu dorocznych wyjazdów dla najlepszych sprzedawców, słynnych Grecos Adventure, i w serii spotkań z mediami w miastach – a konkretnie na lotniskach – z których Grecos zabiera klientów na wakacje do Grecji.