Niemiecki TUI zawiesza call center dla agentów

Fot. Bloomberg

TUI Deutschland będzie nadal obsługiwał agentów przez telefon, ale tylko po umówieniu rozmowy. Touroperator rezygnuje z telefonicznego centrum kontaktowego, twierdząc, że nowa formuła będzie bardziej efektywna dla obu stron.

Już przed wybuchem pandemii koronawirusa korzystanie z telefonicznego centrum kontaktowego, jakie TUI Deutschland oferował swoim partnerom handlowym, nie było łatwe. Oczekiwanie na połączenie trwało długo, ale agenci mieli nadzieję, że touroperator powiększy liczbę pracowników, dzięki czemu sytuacja się poprawi.

Teraz okazuje się, że biuro zdecydowało się pójść inną drogą – pisze niemiecki portal branży turystycznej Touristik Aktuell. Agenci nadal będą mogli kontaktować się z nim telefonicznie, ale po uzgodnieniu terminu rozmowy. Takie rozwiązanie ma być korzystniejsze dla obu stron.

CZYTAJ TEŻ: TUI naciska agentów, by sprzedawali więcej

Koncern w obsługiwaniu klienta, także agencyjnego, stawia mocniej na technologię, a doradców zachęca do korzystania z czatbota, rozmowy na żywo w formie czatu i z wykorzystaniem funkcji notatki. Choć te pierwsze nie są zbyt lubiane przez sprzedawców, to już ta ostatnia jest dobrze oceniana.

TUI Deutschland zapowiada, że nie zmniejszy liczby konsultantów centrum kontaktowego. Obecnie wiele osób pracuje zdalnie, również w przyszłości ma to tak wyglądać.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Lotniska regionalne: Rośniemy szybciej niż rok temu

W pierwszym półroczu przez regionalne porty lotnicze przewinęło się 12,8 miliona pasażerów. To o ...

Lotnisko Chopina – dzisiaj rekord, a jutro?

Warszawskie Lotnisko Chopina ma za sobą rekordowy sezon letni. W ciągu pierwszych dziesięciu miesięcy ...

Pożar hotelu w Batumi – 11 ofiar śmiertelnych

11 osób straciło życie, a 21 odniosło rany w wyniku pożaru hotelu Leogrand w ...

Z Lublina do Antwerpii z TUIfly

Od 1 kwietnia pasażerowie z Lublina będą mogli polecieć do Antwerpii. Trasa obsługiwana będzie ...

Prima Holiday podkręca kolory

Zdecydowanie ostrzejsze, niemal fosforyzujące, barwy żółci i niebieskiego, a także inaczej ujęte symboliczne wyobrażenie ...

Airbnb chce mieć rocznie miliard rezerwacji

W ciągu dziesięciu lat działalności Airbnb pozyskał 400 milionów rezerwacji. Do 2028 roku ich ...