Neckermann szkoli i karmi agentów

Materiały prasowe.

Cykl porannych spotkań z agentami turystycznymi przeprowadzi we wrześniu biuro podróży Neckermann. Przybliża opowiada podczas nich o swojej ofercie na lato 2020 roku

Szkolenia rozpoczęły się 3 września. Touroperator zaplanował spotkania w 30 miastach, do których pojadą jego przedstawiciele z Warszawy. Zadbają, by każdy z 1800 zaproszonych sprzedawców „zapoznał się z wyjątkowymi nowościami, najpopularniejszymi kierunkami oraz benefitami wynikającymi ze współpracy”.

Szkolenia z cyklu „Wrześniowe brunche z Neckermannem” odbywają się w restauracjach i kawiarniach, by atmosfera sprzyjała integracji i by można było je zakończyć zjedzeniem przekąsek (brunch to po angielsku przekąska). Podobne spotkania Rezner wprowadził jeszcze jako dyrektor odpowiedzialny za sprzedaż w biurze podróży Mouzenidis.

Czytaj: „Mouzenidis na śniadanie i kolację”.

– Spotkania w największych miastach Polski i w kameralnej atmosferze umożliwiają wymianę opinii, budowanie relacji i wsłuchanie się w potrzeby agentów. Podczas wrześniowych brunchów, każdy ze sprzedawców otrzyma szereg materiałów i nowe katalogi z ofertą na wczasy w 2020 roku – mówi cytowany w komunikacie firmy jej dyrektor handlowy – Artur Rezner.

Mogą Ci się również spodobać

Tanieją noclegi w hotelach bez gwiazdek

W czerwcu średnia cena za nocleg w hotelu wyniosła 186,19 złotych. To o 7,24 ...

Grecja cierpi przez turystów

Góry śmieci, korki na ulicach, brak miejsc do parkowania i problemy z wodą w ...

Morze Śródziemne na ścieżce do śmierci

Morze Śródziemne jest najbardziej zagrożonym akwenem na świecie – alarmują badacze Intensywność życia w ...

Prima Holiday: Włączamy „stand by” i planujemy ostrożniej

– To, co nam najbardziej przeszkadza, to brak możliwości rozwoju. Nie po to robimy ...

Można już zgłaszać firmy na weekend za pół ceny

Polska Organizacja Turystyczna rozpoczęła rekrutację partnerów branżowych, chcących uczestniczyć w wiosennej edycji akcji „Polska ...

Majorka: Brytyjczycy? Nie mamy już miejsc

Coraz więcej hoteli na Majorce chce ograniczyć sprzedaż oferty na 2018 rok brytyjskim touroperatorom. ...