Szkolenia rozpoczęły się 3 września. Touroperator zaplanował spotkania w 30 miastach, do których pojadą jego przedstawiciele z Warszawy. Zadbają, by każdy z 1800 zaproszonych sprzedawców „zapoznał się z wyjątkowymi nowościami, najpopularniejszymi kierunkami oraz benefitami wynikającymi ze współpracy”.

Szkolenia z cyklu „Wrześniowe brunche z Neckermannem” odbywają się w restauracjach i kawiarniach, by atmosfera sprzyjała integracji i by można było je zakończyć zjedzeniem przekąsek (brunch to po angielsku przekąska). Podobne spotkania Rezner wprowadził jeszcze jako dyrektor odpowiedzialny za sprzedaż w biurze podróży Mouzenidis.

Czytaj: „Mouzenidis na śniadanie i kolację”.

– Spotkania w największych miastach Polski i w kameralnej atmosferze umożliwiają wymianę opinii, budowanie relacji i wsłuchanie się w potrzeby agentów. Podczas wrześniowych brunchów, każdy ze sprzedawców otrzyma szereg materiałów i nowe katalogi z ofertą na wczasy w 2020 roku – mówi cytowany w komunikacie firmy jej dyrektor handlowy – Artur Rezner.