Mistrzyni olimpijska ambasadorką turystyki aktwnej w Itace

Biuro podróży Itaka podpisało umowę z mistrzynią olimpijską w lekkiej atletyce Natalią Kaczmarek. Touroperator chce dzięki temu spopularyzować wyjazdy dla aktywnych turystów, które organizuje pod marką No Limits.

Publikacja: 17.04.2024 19:02

Natalia Kaczmarek

Natalia Kaczmarek

Foto: Facebook Natalii Kaczmarek

Natalia Kaczmarek, polska biegaczka, specjalizuje się w bieganiu na dystansie 400 metrów. Jest mistrzynią olimpijską w sztafecie mieszanej 4 × 400 metrów, wicemistrzynią olimpijską w kobiecej sztafecie 4 × 400 metrów i rekordzistką Polski na 400 metrów w hali. Będzie reprezentowała Polskę w rozpoczynających się za sto dni igrzyskach olimpijskich w Paryżu.

Czytaj więcej

Zupełna nowość w ofercie Itaki. Egzotyczny kierunek, "jakiego jeszcze nie było"

Itaka proponuje: spędź wakacje aktywnie i zdrowo

Pod marką No Limits by Itaka biuro podróży oferuje wyjazdy dla turystów, którzy chcą odpoczywać aktywnie – wędrując, wspinając się, pływając na desce lub pontonem, nurkując, fotografując czy jeżdżąc na nartach. Chociaż marka No Limits istnieje od 10 lat, pozostawała dłuższy czas w cieniu bardziej masowej działalności touroperatora. Teraz organizator zamierza tchnąć w nią nowe życie, rozpromować.

Jak mówi wiceprezes Itaki Piotr Henicz, nastał obecnie bardziej sprzyjający czas dla takich wyjazdów. Klienci biura podróży szukają ofert wypoczynku, łączącego poznawanie świata z dbałością o zdrowy tryb życia.

„Celem współpracy jest budowanie (…) pozytywnych skojarzeń z brandem, wspieranie idei zdrowego stylu życia i równowagi między pracą, a odpoczynkiem” - czytamy w komunikacie biura podróży. To dążenie Itaki do zaproponowania wypoczynku „innowacyjnego, a jednocześnie wykorzystującego rozpoznawalność, doświadczenie i zasoby Itaki”.

Natalia Kaczmarek została ambasadorką marki aktywnej turystyki No Limits by Itaka

Natalia Kaczmarek została ambasadorką marki aktywnej turystyki No Limits by Itaka

Foto: Itaka

Itaka — sport i zdrowe wakacje

- Lekkoatletyka zawsze była dla mnie prawdziwą królową sportu, a sportowcy, tacy jak pani Natalia Kaczmarek, wspaniałym przykładem realizowania sportowych wyzwań – mówi Henicz. - Jest mi niezmiernie miło, że zainicjowałem tę współpracę, tym bardziej, że od lat sam uprawiam sporty biegowe. Cieszę się, że to właśnie nasza mistrzyni olimpijska, która z racji uczestniczenia w zawodach i treningach bardzo dużo podróżuje, wesprze nas w budowaniu naszej nowej marki. Serdecznie zapraszam panią Natalię do świata Itaki, będzie to dla nas wspaniała okazja do zaprezentowania naszej mistrzowskiej dyscypliny. Korzystając z okazji życzymy jej sukcesów na igrzyskach olimpijskich w Paryżu – dodaje.

Czytaj więcej

Itaka partnerem paryskiego Disneylandu. Sześć rynków, wiele pakietów

- Sport i podróże to najlepsze połączenie pod słońcem – dodaje cytowana w komunikacie Natalia Kaczmarek. - Chociaż dzięki uprawianiu sportu odkryłam najpiękniejsze zakątki świata, to zawsze wracając czuję ogromny niedosyt i chęć powrotu do miejsc, które widziałam jedynie przelotnie. Wakacje to mój sposób na naładowanie akumulatorów, lubię spędzać je aktywnie, zwiedzać, poznawać nowe smaki. Ale kocham też słońce, leniwe chwile przy basenie, zapatrzenie w błękit morza na plaży. Wakacje to dla mnie synonim wolności, czasu zarezerwowanego tylko dla mnie i bliskiej osoby. I chcę wykorzystać je jak najpełniej – dodaje Kaczmarek.

Itaka jest partnerem Polskiego Komitetu Olimpijskiego i Olimpijskiej Reprezentacji Polski. Medaliści Igrzysk Olimpijskich w Paryżu 2024 i Zimowych Igrzysk Olimpijskich Mediolan-Cortina 2026.

Natalia Kaczmarek, polska biegaczka, specjalizuje się w bieganiu na dystansie 400 metrów. Jest mistrzynią olimpijską w sztafecie mieszanej 4 × 400 metrów, wicemistrzynią olimpijską w kobiecej sztafecie 4 × 400 metrów i rekordzistką Polski na 400 metrów w hali. Będzie reprezentowała Polskę w rozpoczynających się za sto dni igrzyskach olimpijskich w Paryżu.

Itaka proponuje: spędź wakacje aktywnie i zdrowo

Pozostało 90% artykułu
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Biura Podróży
Grecos: To był udany sezon. Urośliśmy o jedną piątą
Biura Podróży
Polska spółka TUI rozwija biznes turystyczny w Czechach. „Podwoimy liczbę klientów”
Biura Podróży
W polskiej turystyce startuje nowa marka. "Prosta, krótka, dobrze się kojarząca”
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Biura Podróży
Seria wakacyjnych obniżek przerwana. Pierwszy raz od 11 tygodni jest drożej