Tylko w styczniu nowy szyld pojawił się w Łodzi, Lublińcu, Skórzewie, Białymstoku, Gdyni, Ustroniu i Przystajni. W najbliższym czasie, w lutym i marcu, firma planuje zaznaczyć swoją obecność w kilku kolejnych miejscowościach.
Czytaj więcej
W sobotę agent turystyczny Urlop.pl uroczyście otworzył swój pierwszy salon. Tak naprawdę to już 50 punkt sprzedaży tej firmy, ale pierwszy, odkąd ogłosiła ona zmianę nazwy.
Swoim zwyczajem Urlop.pl otwiera salony głównie w średnich i małych miastach. Jak zapewnia Krystian Cegielski, odpowiedzialny w Urlop.pl ze współpracę z franczyzobiorcami, do sieci dołączają zarówno doświadczeni agenci o ugruntowanej pozycji na rynku, jak i osoby, które stawiają w tym zawodzie pierwsze kroki. - To połączenie doświadczeń ze świeżą perspektywą pozwala naszej firmie stale się rozwijać i dostosowywać do zmieniających potrzeb partnerów – przekonuje Cegielski.
Nowa marka Urlopy.pl już widoczna w salonach
Koniec zeszłego roku i początek nowego stał w tej firmie po znakiem zmiany marki, a co za tym idzie wymiany szyldów i wystroju salonów. Jednocześnie Urlop.pl prowadził kampanię reklamową w głównych stacjach telewizyjnych i w internecie. Chodziło o wprowadzenie na rynek nowego brandu i zwiększenie jego rozpoznawalności. - Cel został osiągnięty, widzimy większe zainteresowanie naszą marką, współpracą z nami, a także większy ruch klientów w salonach - zapewnia Cegielski.
Dodatkowo Urlop.pl wspiera swoich partnerów w lokalnych działaniach poprzez dofinansowanie billboardów, plakatów, banerów czy reklam w lokalnych stacjach radiowych.