Tylko w styczniu nowy szyld pojawił się w Łodzi, Lublińcu, Skórzewie, Białymstoku, Gdyni, Ustroniu i Przystajni. W najbliższym czasie, w lutym i marcu, firma planuje zaznaczyć swoją obecność w kilku kolejnych miejscowościach.
Czytaj więcej
W sobotę agent turystyczny Urlop.pl uroczyście otworzył swój pierwszy salon. Tak naprawdę to już...
Swoim zwyczajem Urlop.pl otwiera salony głównie w średnich i małych miastach. Jak zapewnia prezes Urlop.pl Przemysław Jackiewicz, do sieci dołączają zarówno doświadczeni agenci o ugruntowanej pozycji na rynku, jak i osoby, które stawiają w tym zawodzie pierwsze kroki. - To połączenie doświadczeń ze świeżą perspektywą pozwala naszej firmie stale się rozwijać i dostosowywać do zmieniających potrzeb partnerów – przekonuje Jackiewicz.
Nowa marka Urlopy.pl już widoczna w salonach
Koniec zeszłego roku i początek nowego stał w tej firmie po znakiem zmiany marki, a co za tym idzie wymiany szyldów i wystroju salonów. Jednocześnie Urlop.pl prowadził kampanię reklamową w głównych stacjach telewizyjnych i w internecie. Chodziło o wprowadzenie na rynek nowego brandu i zwiększenie jego rozpoznawalności. - Cel został osiągnięty, widzimy większe zainteresowanie naszą marką, współpracą z nami, a także większy ruch klientów w salonach - zapewnia Jackiewicz.
Dodatkowo Urlop.pl wspiera swoich partnerów w lokalnych działaniach poprzez dofinansowanie billboardów, plakatów, banerów czy reklam w lokalnych stacjach radiowych.