Rozrasta się sieć salonów Urlop.pl. Dołączyły kolejne miasta

Sieć agenta turystycznego Urlop.pl, który w listopadzie po zmianie marki z Fostertravel.pl, przeprowadził intensywną kampanię reklamową w telewizji i internecie, otwiera kolejne salony z wycieczkami.

Publikacja: 11.02.2025 02:38

Tylko w styczniu Urlop.pl otworzył osiem nowych salonów z wycieczkami

Tylko w styczniu Urlop.pl otworzył osiem nowych salonów z wycieczkami

Foto: Urlop.pl

Tylko w styczniu nowy szyld pojawił się w Łodzi, Lublińcu, Skórzewie, Białymstoku, Gdyni, Ustroniu i Przystajni. W najbliższym czasie, w lutym i marcu, firma planuje zaznaczyć swoją obecność w kilku kolejnych miejscowościach.

Czytaj więcej

W Rembertowie stanął pierwszy salon Urlop.pl. "To nie jest nasze ostatnie słowo"

Swoim zwyczajem Urlop.pl otwiera salony głównie w średnich i małych miastach. Jak zapewnia prezes Urlop.pl Przemysław Jackiewicz, do sieci dołączają zarówno doświadczeni agenci o ugruntowanej pozycji na rynku, jak i osoby, które stawiają w tym zawodzie pierwsze kroki. - To połączenie doświadczeń ze świeżą perspektywą pozwala naszej firmie stale się rozwijać i dostosowywać do zmieniających potrzeb partnerów – przekonuje Jackiewicz.

Nowa marka Urlopy.pl już widoczna w salonach

Koniec zeszłego roku i początek nowego stał w tej firmie po znakiem zmiany marki, a co za tym idzie wymiany szyldów i wystroju salonów. Jednocześnie Urlop.pl prowadził kampanię reklamową w głównych stacjach telewizyjnych i w internecie. Chodziło o wprowadzenie na rynek nowego brandu i zwiększenie jego rozpoznawalności. - Cel został osiągnięty, widzimy większe zainteresowanie naszą marką, współpracą z nami, a także większy ruch klientów w salonach - zapewnia Jackiewicz.

Dodatkowo Urlop.pl wspiera swoich partnerów w lokalnych działaniach poprzez dofinansowanie billboardów, plakatów, banerów czy reklam w lokalnych stacjach radiowych.

Jackiewicz podkreśla, że Urlop.pl równolegle z powiększaniem sieci, rozwija dział szkoleń, żeby nadążyć z przygotowaniem kadr do nowej sytuacji. Do zespołu dołączył Michał Paczkowski "osoba z bogatym doświadczeniem w branży turystycznej". - Jesteśmy przekonani, że Michał wprowadzi dużo innowacyjnych rozwiązań, które wpłyną na rozwój i postrzeganie sieci Urlop.pl. Wprowadzamy szereg szkoleń sprzedażowych i produktowych, które przede wszystkim mają podnieść jakość sprzedaży, co jest dla nas bardzo ważne – podkreśla Jackiewicz.

Czytaj więcej

W polskiej turystyce startuje nowa marka. "Prosta, krótka, dobrze się kojarząca”

- Firma wprowadza programy szkoleniowe, które pomagają salonom szybko odnaleźć się w nowym środowisku, a pracownikom przygotować do nowej roli. Nawiązaliśmy współpracę z czołową firmą, specjalizującą się w prowadzeniu szkoleń sprzedażowych i jakościowych - dodaje.

Szkolenia to podstawa w fachu agenta turystycznego – twierdzi Urlop.pl

- Każdy nowy franczyzobiorca, niezależnie od doświadczeń z jakimi do nas przychodzi, może liczyć na indywidualne wsparcie – deklaruje Jackiewicz. - Dbamy, żeby osoby zaczynające karierę w branży turystycznej były solidnie przygotowane. Nasze szkolenia pozwalają im od razu obsługiwać klientów profesjonalnie. Nowe salony mogą liczyć na wsparcie na każdym etapie rozwoju. Szkolenia to nie tylko wiedza, ale także inspiracja do działania i rozwoju.

- W Urlop.pl uważamy, że nieodłącznym elementem rozwoju pracowników salonów jest ich udział w wyjazdach studyjnych i warsztatach branżowych. Dzięki nim partnerzy zdobywają wiedzę o destynacjach, dzięki czemu mogą lepiej doradzać klientom. Inwestujemy w ten sposób w jakość obsługi i wzmacniamy pozycję partnerów Urlop.pl na rynku usług turystycznych – zaznacza Jackiewicz.

Czytaj więcej

Fostertravel.pl: Touroperatorzy wiedzą, że mogą na nas polegać, to buduje zaufanie

- Każdy partner, który decyduje się na wstąpienie do sieci Urlop.pl zyskuje nie tylko prestiżową markę, ale przede wszystkim solidne wsparcie. Wiemy, jak ważne są pierwsze kroki w branży turystycznej, dlatego oferujemy wprowadzające szkolenia, które pomogą zrozumieć specyfikę naszej pracy. Dostarczamy również partnerom narzędzia do sprawnego zarządzania salonami – podkreśla prezes Przemysław Jackiewicz.

I dodaje, że w marcu firma rozpocznie cykl szkoleń w pięciu największych miastach w Polsce.

Tylko w styczniu nowy szyld pojawił się w Łodzi, Lublińcu, Skórzewie, Białymstoku, Gdyni, Ustroniu i Przystajni. W najbliższym czasie, w lutym i marcu, firma planuje zaznaczyć swoją obecność w kilku kolejnych miejscowościach.

Swoim zwyczajem Urlop.pl otwiera salony głównie w średnich i małych miastach. Jak zapewnia prezes Urlop.pl Przemysław Jackiewicz, do sieci dołączają zarówno doświadczeni agenci o ugruntowanej pozycji na rynku, jak i osoby, które stawiają w tym zawodzie pierwsze kroki. - To połączenie doświadczeń ze świeżą perspektywą pozwala naszej firmie stale się rozwijać i dostosowywać do zmieniających potrzeb partnerów – przekonuje Jackiewicz.

Pozostało jeszcze 84% artykułu
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Biura Podróży
Rząd będzie deregulował turystykę. Zielone światło dla projektu biur podróży
Biura Podróży
Wycieczki zorganizowane? Młodzi turyści lubią je bardziej niż starsi. "Widzą więcej"
Biura Podróży
Ceny wakacji w Grecji, Turcji i Bułgarii wspięły się na nowe szczyty
Materiał Partnera
Konieczność transformacji energetycznej i rola samorządów
Biura Podróży
Nekera: Hiszpania to nasza specjalność