Rozrasta się sieć salonów Urlop.pl. Dołączyły kolejne miasta

Sieć agenta turystycznego Urlop.pl, który w listopadzie po zmianie marki z Fostertravel.pl, przeprowadził intensywną kampanię reklamową w telewizji i internecie, otwiera kolejne salony z wycieczkami.

Publikacja: 11.02.2025 02:38

Tylko w styczniu Urlop.pl otworzył osiem nowych salonów z wycieczkami

Tylko w styczniu Urlop.pl otworzył osiem nowych salonów z wycieczkami

Foto: Urlop.pl

Tylko w styczniu nowy szyld pojawił się w Łodzi, Lublińcu, Skórzewie, Białymstoku, Gdyni, Ustroniu i Przystajni. W najbliższym czasie, w lutym i marcu, firma planuje zaznaczyć swoją obecność w kilku kolejnych miejscowościach.

Czytaj więcej

W Rembertowie stanął pierwszy salon Urlop.pl. "To nie jest nasze ostatnie słowo"

Swoim zwyczajem Urlop.pl otwiera salony głównie w średnich i małych miastach. Jak zapewnia Krystian Cegielski, odpowiedzialny w Urlop.pl ze współpracę z franczyzobiorcami, do sieci dołączają zarówno doświadczeni agenci o ugruntowanej pozycji na rynku, jak i osoby, które stawiają w tym zawodzie pierwsze kroki. - To połączenie doświadczeń ze świeżą perspektywą pozwala naszej firmie stale się rozwijać i dostosowywać do zmieniających potrzeb partnerów – przekonuje Cegielski.

Nowa marka Urlopy.pl już widoczna w salonach

Koniec zeszłego roku i początek nowego stał w tej firmie po znakiem zmiany marki, a co za tym idzie wymiany szyldów i wystroju salonów. Jednocześnie Urlop.pl prowadził kampanię reklamową w głównych stacjach telewizyjnych i w internecie. Chodziło o wprowadzenie na rynek nowego brandu i zwiększenie jego rozpoznawalności. - Cel został osiągnięty, widzimy większe zainteresowanie naszą marką, współpracą z nami, a także większy ruch klientów w salonach - zapewnia Cegielski.

Dodatkowo Urlop.pl wspiera swoich partnerów w lokalnych działaniach poprzez dofinansowanie billboardów, plakatów, banerów czy reklam w lokalnych stacjach radiowych.

Cegielski podkreśla, że Urlop.pl równolegle z powiększaniem sieci, rozwija dział szkoleń, żeby nadążyć z przygotowaniem kadr do nowej sytuacji. Do zespołu dołączył Michał Paczkowski "osoba z bogatym doświadczeniem w branży turystycznej". - Jesteśmy przekonani, że Michał wprowadzi dużo innowacyjnych rozwiązań, które wpłyną na rozwój i postrzeganie sieci Urlop.pl. Wprowadzamy szereg szkoleń sprzedażowych i produktowych, które przede wszystkim mają podnieść jakość sprzedaży, co jest dla nas bardzo ważne – podkreśla Cegielski.

Czytaj więcej

W polskiej turystyce startuje nowa marka. "Prosta, krótka, dobrze się kojarząca”

- Firma wprowadza programy szkoleniowe, które pomagają salonom szybko odnaleźć się w nowym środowisku, a pracownikom przygotować do nowej roli. Nawiązaliśmy współpracę z czołową firmą, specjalizującą się w prowadzeniu szkoleń sprzedażowych i jakościowych - dodaje.

Szkolenia to podstawa w fachu agenta turystycznego – twierdzi Urlop.pl

- Każdy nowy franczyzobiorca, niezależnie od doświadczeń z jakimi do nas przychodzi, może liczyć na indywidualne wsparcie – deklaruje Cegielski. - Dbamy, żeby osoby zaczynające karierę w branży turystycznej były solidnie przygotowane. Nasze szkolenia pozwalają im od razu obsługiwać klientów profesjonalnie. Nowe salony mogą liczyć na wsparcie na każdym etapie rozwoju. Szkolenia to nie tylko wiedza, ale także inspiracja do działania i rozwoju.

- W Urlop.pl uważamy, że nieodłącznym elementem rozwoju pracowników salonów jest ich udział w wyjazdach studyjnych i warsztatach branżowych. Dzięki nim partnerzy zdobywają wiedzę o destynacjach, dzięki czemu mogą lepiej doradzać klientom. Inwestujemy w ten sposób w jakość obsługi i wzmacniamy pozycję partnerów Urlop.pl na rynku usług turystycznych – podkreśla Cegielski.

Czytaj więcej

Fostertravel.pl: Touroperatorzy wiedzą, że mogą na nas polegać, to buduje zaufanie

Potwierdza to prezes Urlop.pl Przemysław Jackiewicz: - Każdy partner, który decyduje się na wstąpienie do sieci Urlop.pl zyskuje nie tylko prestiżową markę, ale przede wszystkim solidne wsparcie. Wiemy, jak ważne są pierwsze kroki w branży turystycznej, dlatego oferujemy wprowadzające szkolenia, które pomogą zrozumieć specyfikę naszej pracy. Dostarczamy również partnerom narzędzia do sprawnego zarządzania salonami.

I dodaje, że w marcu firma rozpocznie cykl szkoleń w pięciu największych miastach w Polsce.

Tylko w styczniu nowy szyld pojawił się w Łodzi, Lublińcu, Skórzewie, Białymstoku, Gdyni, Ustroniu i Przystajni. W najbliższym czasie, w lutym i marcu, firma planuje zaznaczyć swoją obecność w kilku kolejnych miejscowościach.

Swoim zwyczajem Urlop.pl otwiera salony głównie w średnich i małych miastach. Jak zapewnia Krystian Cegielski, odpowiedzialny w Urlop.pl ze współpracę z franczyzobiorcami, do sieci dołączają zarówno doświadczeni agenci o ugruntowanej pozycji na rynku, jak i osoby, które stawiają w tym zawodzie pierwsze kroki. - To połączenie doświadczeń ze świeżą perspektywą pozwala naszej firmie stale się rozwijać i dostosowywać do zmieniających potrzeb partnerów – przekonuje Cegielski.

Pozostało jeszcze 85% artykułu
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Biura Podróży
Wakacje w Turcji? Cena właśnie skoczyła i osiągnęła nowy rekord. Nie tylko zresztą tam
Biura Podróży
Gotowy na wakacje - pierwsze biuro podróży z nową aplikacją
Biura Podróży
Będzie nowe połączenie lotnicze z Polski do Hiszpanii. Zorganizuje je biuro podróży
Biura Podróży
Grupa eSky ma nowego prezesa. Łukasz Habaj przekazał stery