Sklep z wycieczkami powstał w centralnym punkcie Galerii Północnej na warszawskiej Białołęce. Ma ponad 30 metrów kwadratowych powierzchni i będzie w nim pracować na zmianę troje pracowników.
To trzeci taki punkt biura podróży z ukraińskiej grupy Join UP! po salonach w Rydze i Wilnie. Wszystkie mają ten sam wystrój, który ma wprowadzać odwiedzających w nastrój relaksu i wakacji. Wcześniej Join UP! Polska otworzył też salon w Kielcach, ale tamten sklep ma status franczyzy.
Czytaj więcej
Biuro podróży Join UP! Polska wzmocniło zabezpieczenie pieniędzy swoich klientów. Uzyskało nową gwarancję na sumę ponad 46 milionów złotych.
Własny salon z wycieczkami to dobra wizytówka. Klienci się tego domagali
Jak podkreśla dyrektorka regionalna na Polskę i kraje bałtyckie w grupie Join UP! Sabina Saikovskaja, salon własny ma być wizytówką biura podróży, ma pokazywać klientom, że firma, która działa stosunkowo niedługo w Polsce, bo od roku 2022, jest jak najbardziej wiarygodna. – Klienci często pytają, gdzie mogą nas zobaczyć, gdzie mogą do nas wpaść. Chcemy być więc widoczni i budować świadomość naszej marki – wyjaśnia.
Saikovskaja deklaruje, że biuro podróży chce jeszcze w tym roku otworzyć 15 własnych salonów w największych miastach Polski. Wdrażaniem tego planu zajmuje się doświadczony menedżer, który niedawno zasilił zespół Join UP!, Rafał Kamiński. Kamiński pracował wcześniej w TUI Poland, a ostatnio w Anex Tour Poland. W tej ostatniej firmie również odpowiadał za otwieranie salonów. Teraz nie ukrywa, że interesują go głównie miejscówki w centrach handlowych, negocjacje trwają.