Utworzona w 2000 roku sieć Hotels&Preference szybko się rozwija. Dziś może pochwalić się 140 obiektami, w tym 122 we Francji i 18 w innych krajach Europy, w Chinach, Kanadzie i w Kolumbii. W sieci znajduje się 9165 pokojów. 80 procent z nich ma kategorię 4 i 5 gwiazdek.

– Hotels&Preférence powiększa nasze portfolio o „pałace”, obiekty luksusowe, o charakterze wypoczynkowym, jak również o hotele butikowe, biznesowe oraz wiele pojedynczych obiektów z unikatowym charakterem – wyjaśnia cytowany w komunikacie prasowym Pierre-Frédéric Roulot, prezes Groupe du Louvre i Jin Jiang International. – To naturalne poszerzenie naszej pozycji i strategii dalszego rozwoju firmy. Mamy takie same, wysokie standardy działalności, hołdujemy tym samym wartościom i staramy się korzystać z tych samych okazji do potencjalnej współpracy w celu dalszego rozwoju we Francji i innych krajach – dodaje.

Hotels&Preference pozostanie niezależną siecią – Groupe du Louvre nie planuje też zmiany nazwy nowo nabytej marki.

Do Louvre Hotels Group należą marki: Première Classe, Kyriad, Campanile, Tulip Inn, Golden Tulip i Royal Tulip, trzy marki sieci Sarovar w Indiach, a także cztery chińskie marki – Metropolo, Jin Jian Inn, Bestay i Goldmet Inn. Louvre Hotels Group jest spółką zależną Jin Jiang International Holdings, jednej z największych grup działającej w sektorze usług turystycznych w Chinach, mającej 7200 hoteli.