Polskie Porty Lotnicze pomogą Polskiej Organizacji Turystycznej promować Polskę

Polskie Porty Lotnicze (PPL) i Polska Organizacja Turystyczna (POT) podpisały porozumienie o współpracy w budowaniu pozytywnego wizerunku Polski jako kraju atrakcyjnego turystycznie.

Publikacja: 19.12.2024 23:43

Prezesi PPL i POT są przekonani, że razm wzmocnią wizerunek Polski jako atrakcyjnego kierunku podróż

Prezesi PPL i POT są przekonani, że razm wzmocnią wizerunek Polski jako atrakcyjnego kierunku podróży

Foto: Dariusz Kłosiński

Celem - jak czytamy w komunikacie PPL-u - jest rozwój i promocja polskiej turystyki z wykorzystaniem możliwości portów lotniczych.

Obie instytucje "deklarują podejmowanie wspólnych działań w kraju i za granicą na rzecz wzmocnienia pozycji Polski jako atrakcyjnego kierunku, upowszechniania i promocji miejsc związanych z dziedzictwem kulturowym oraz wspólnej organizacji wydarzeń promocyjnych".

Czytaj więcej

Prezydenci miast upominają się o opłatę turystyczną i uregulowanie krótkiego najmu

PPL i POT wspólnie wypromują Polskę jako cel podróży

- PPL i POT łączy wspólny cel – wzmacnianie pozycji Polski jako atrakcyjnego kierunku turystycznego – wyjaśnia cytowany w komunikacie członek zarządu PPL odpowiedzialny za strategię i innowacje Adam Sanocki. – Naszym celem jest nie tylko rozwój infrastruktury lotniskowej, ale także wspieranie działań, które zachęcają turystów do odkrywania Polski - oczywiście z wykorzystaniem naszych wszystkich lotnisk. Dzięki współpracy możemy dotrzeć do szerszego grona odbiorców i wspólnie kreować pozytywny wizerunek naszego kraju.

A członek zarządu odpowiedzialny za sprzedaż i finanse Marcin Danił dodaje, że Polskie Porty Lotnicze jako spółka Skarbu Państwa i Polska Organizacja Turystyczna jako agencja rządowa są naturalnymi partnerami w działaniach na rzecz promocji Polski. - Łącząc nasze kompetencje i zasoby, możemy wzmacniać pozycję kraju na światowej mapie podróży. Nasze wspólne inicjatywy, które chcemy zrealizować w przyszłości, takie jak akcja „Hello, it’s Poland” czy promowanie obiektów z listy światowego dziedzictwa UNESCO, pokazują, jak istotna jest synergia działań na poziomie ogólnokrajowym i międzynarodowym – mówi.

Czytaj więcej

Najważniejsze spotkanie amerykańskiej branży turystycznej z udziałem Polski

- Lotniska są oknem na świat dla milionów turystów odwiedzających nasz kraj. Cieszymy się, że dzięki współpracy z Polskimi Portami Lotniczymi będziemy mogli skuteczniej promować polską ofertę turystyczną na rynkach zagranicznych. Wspólnie będziemy dążyć, żeby Polska była postrzegana jako nowoczesny, gościnny i atrakcyjny kierunek podróży – podsumowuje prezes POT Rafał Szmytke.

Celem - jak czytamy w komunikacie PPL-u - jest rozwój i promocja polskiej turystyki z wykorzystaniem możliwości portów lotniczych.

Obie instytucje "deklarują podejmowanie wspólnych działań w kraju i za granicą na rzecz wzmocnienia pozycji Polski jako atrakcyjnego kierunku, upowszechniania i promocji miejsc związanych z dziedzictwem kulturowym oraz wspólnej organizacji wydarzeń promocyjnych".

Pozostało jeszcze 86% artykułu
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Materiał Promocyjny
Suzuki e VITARA jest w pełni elektryczna
Popularne Trendy
Hiszpania bije kolejne rekordy w turystyce. Ale dynamika wzrostu spowalnia
Popularne Trendy
Budżet państwa podpisany. Turystyka bez 50 milionów złotych
Popularne Trendy
Będzie 11 strategii dla turystyki. Na liście: rowery, konie, seniorzy i młodzież
Materiał Promocyjny
Kluczowe funkcje Małej Księgowości, dla których warto ją wybrać
Popularne Trendy
Rekordowa liczba Polaków planuje wyjazd na ferie. Zamierzają jednak oszczędzać
Materiał Promocyjny
Najlepszy program księgowy dla biura rachunkowego