Reklama
Rozwiń
Reklama

Polskie Porty Lotnicze pomogą Polskiej Organizacji Turystycznej promować Polskę

Polskie Porty Lotnicze (PPL) i Polska Organizacja Turystyczna (POT) podpisały porozumienie o współpracy w budowaniu pozytywnego wizerunku Polski jako kraju atrakcyjnego turystycznie.

Publikacja: 19.12.2024 23:43

Prezesi PPL i POT są przekonani, że razm wzmocnią wizerunek Polski jako atrakcyjnego kierunku podróż

Prezesi PPL i POT są przekonani, że razm wzmocnią wizerunek Polski jako atrakcyjnego kierunku podróży

Foto: Dariusz Kłosiński

Celem - jak czytamy w komunikacie PPL-u - jest rozwój i promocja polskiej turystyki z wykorzystaniem możliwości portów lotniczych.

Obie instytucje "deklarują podejmowanie wspólnych działań w kraju i za granicą na rzecz wzmocnienia pozycji Polski jako atrakcyjnego kierunku, upowszechniania i promocji miejsc związanych z dziedzictwem kulturowym oraz wspólnej organizacji wydarzeń promocyjnych".

Czytaj więcej

Prezydenci miast upominają się o opłatę turystyczną i uregulowanie krótkiego najmu

PPL i POT wspólnie wypromują Polskę jako cel podróży

- PPL i POT łączy wspólny cel – wzmacnianie pozycji Polski jako atrakcyjnego kierunku turystycznego – wyjaśnia cytowany w komunikacie członek zarządu PPL odpowiedzialny za strategię i innowacje Adam Sanocki. – Naszym celem jest nie tylko rozwój infrastruktury lotniskowej, ale także wspieranie działań, które zachęcają turystów do odkrywania Polski - oczywiście z wykorzystaniem naszych wszystkich lotnisk. Dzięki współpracy możemy dotrzeć do szerszego grona odbiorców i wspólnie kreować pozytywny wizerunek naszego kraju.

A członek zarządu odpowiedzialny za sprzedaż i finanse Marcin Danił dodaje, że Polskie Porty Lotnicze jako spółka Skarbu Państwa i Polska Organizacja Turystyczna jako agencja rządowa są naturalnymi partnerami w działaniach na rzecz promocji Polski. - Łącząc nasze kompetencje i zasoby, możemy wzmacniać pozycję kraju na światowej mapie podróży. Nasze wspólne inicjatywy, które chcemy zrealizować w przyszłości, takie jak akcja „Hello, it’s Poland” czy promowanie obiektów z listy światowego dziedzictwa UNESCO, pokazują, jak istotna jest synergia działań na poziomie ogólnokrajowym i międzynarodowym – mówi.

Reklama
Reklama

Czytaj więcej

Najważniejsze spotkanie amerykańskiej branży turystycznej z udziałem Polski

- Lotniska są oknem na świat dla milionów turystów odwiedzających nasz kraj. Cieszymy się, że dzięki współpracy z Polskimi Portami Lotniczymi będziemy mogli skuteczniej promować polską ofertę turystyczną na rynkach zagranicznych. Wspólnie będziemy dążyć, żeby Polska była postrzegana jako nowoczesny, gościnny i atrakcyjny kierunek podróży – podsumowuje prezes POT Rafał Szmytke.

Celem - jak czytamy w komunikacie PPL-u - jest rozwój i promocja polskiej turystyki z wykorzystaniem możliwości portów lotniczych.

Obie instytucje "deklarują podejmowanie wspólnych działań w kraju i za granicą na rzecz wzmocnienia pozycji Polski jako atrakcyjnego kierunku, upowszechniania i promocji miejsc związanych z dziedzictwem kulturowym oraz wspólnej organizacji wydarzeń promocyjnych".

Pozostało jeszcze 85% artykułu
Reklama
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Popularne Trendy
Festiwal Podróżników Zwrotnik - nowość w programie targów turystycznych ITTF Warsaw
Popularne Trendy
Wyspy Kanaryjskie zmagają się z dużym napływem migrantów. Hiszpania i UE szukają rozwiązań
Popularne Trendy
Polacy planują zimowy urlop – relaks, zwiedzanie i narty, najchętniej w polskich górach
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Popularne Trendy
Andaluzja wzmacnia turystykę. 200 milionów euro na konkurowanie z innymi regionami
Materiał Promocyjny
eSIM w podróży: łatwy dostęp do internetu za granicą, bez opłat roamingowych
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama