Polskie Porty Lotnicze pomogą Polskiej Organizacji Turystycznej promować Polskę

Polskie Porty Lotnicze (PPL) i Polska Organizacja Turystyczna (POT) podpisały porozumienie o współpracy w budowaniu pozytywnego wizerunku Polski jako kraju atrakcyjnego turystycznie.

Publikacja: 19.12.2024 23:43

Prezesi PPL i POT są przekonani, że razm wzmocnią wizerunek Polski jako atrakcyjnego kierunku podróż

Prezesi PPL i POT są przekonani, że razm wzmocnią wizerunek Polski jako atrakcyjnego kierunku podróży

Foto: Dariusz Kłosiński

Celem - jak czytamy w komunikacie PPL-u - jest rozwój i promocja polskiej turystyki z wykorzystaniem możliwości portów lotniczych.

Obie instytucje "deklarują podejmowanie wspólnych działań w kraju i za granicą na rzecz wzmocnienia pozycji Polski jako atrakcyjnego kierunku, upowszechniania i promocji miejsc związanych z dziedzictwem kulturowym oraz wspólnej organizacji wydarzeń promocyjnych".

Czytaj więcej

Prezydenci miast upominają się o opłatę turystyczną i uregulowanie krótkiego najmu

PPL i POT wspólnie wypromują Polskę jako cel podróży

- PPL i POT łączy wspólny cel – wzmacnianie pozycji Polski jako atrakcyjnego kierunku turystycznego – wyjaśnia cytowany w komunikacie członek zarządu PPL odpowiedzialny za strategię i innowacje Adam Sanocki. – Naszym celem jest nie tylko rozwój infrastruktury lotniskowej, ale także wspieranie działań, które zachęcają turystów do odkrywania Polski - oczywiście z wykorzystaniem naszych wszystkich lotnisk. Dzięki współpracy możemy dotrzeć do szerszego grona odbiorców i wspólnie kreować pozytywny wizerunek naszego kraju.

A członek zarządu odpowiedzialny za sprzedaż i finanse Marcin Danił dodaje, że Polskie Porty Lotnicze jako spółka Skarbu Państwa i Polska Organizacja Turystyczna jako agencja rządowa są naturalnymi partnerami w działaniach na rzecz promocji Polski. - Łącząc nasze kompetencje i zasoby, możemy wzmacniać pozycję kraju na światowej mapie podróży. Nasze wspólne inicjatywy, które chcemy zrealizować w przyszłości, takie jak akcja „Hello, it’s Poland” czy promowanie obiektów z listy światowego dziedzictwa UNESCO, pokazują, jak istotna jest synergia działań na poziomie ogólnokrajowym i międzynarodowym – mówi.

Czytaj więcej

Najważniejsze spotkanie amerykańskiej branży turystycznej z udziałem Polski

- Lotniska są oknem na świat dla milionów turystów odwiedzających nasz kraj. Cieszymy się, że dzięki współpracy z Polskimi Portami Lotniczymi będziemy mogli skuteczniej promować polską ofertę turystyczną na rynkach zagranicznych. Wspólnie będziemy dążyć, żeby Polska była postrzegana jako nowoczesny, gościnny i atrakcyjny kierunek podróży – podsumowuje prezes POT Rafał Szmytke.

Celem - jak czytamy w komunikacie PPL-u - jest rozwój i promocja polskiej turystyki z wykorzystaniem możliwości portów lotniczych.

Obie instytucje "deklarują podejmowanie wspólnych działań w kraju i za granicą na rzecz wzmocnienia pozycji Polski jako atrakcyjnego kierunku, upowszechniania i promocji miejsc związanych z dziedzictwem kulturowym oraz wspólnej organizacji wydarzeń promocyjnych".

Pozostało jeszcze 86% artykułu
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Popularne Trendy
Raport. Turystyka szkodzi środowisku. Zamiast coraz mniej, robi to coraz bardziej
Popularne Trendy
Brytyjska branża turystyczna: Kraj korzysta na turytyce, nie podnoście nam podatków
Popularne Trendy
Więcej turystów w Dominikanie niż planowano
Popularne Trendy
Turystyka zrównoważona to nie wybór, ale konieczność
Materiał Promocyjny
Nest Lease wkracza na rynek leasingowy i celuje w TOP10