Turystyka bez barier znakiem firmowym Niemiec

Pixabay

Tworzenie nowego produktu i komunikacja z grupą docelową będą najważniejszymi tematami zapowiadanej na 10 marca szóstej edycji Dnia Turystyki bez Barier

– Turystyka pozbawiona barier musi stać się znakiem firmowym niemieckiej turystyki. Ten dzień jest doskonałą możliwością do tego, aby z ekspertami, osobami odpowiedzialnymi i zainteresowanymi podyskutować o nowych i bardzo obiecujących pomysłach oraz rozwiązaniach w sprawie udanej turystycznej inkluzji – mówi, cytowany w komunikacie prasowym, Iris Gleicke, pełnomocnik ds. turystyki rządu federalnego i sekretarz stanu Ministerstwie Gospodarki i Energii.

– Dla około 10 procent podróżnych turystyka bez barier jest niezbędna, dla 40 procent pomocna, a dla wszystkich oznacza większy komfort. Poprzez budowę produktów bez barier i komunikację nakierowaną na grupę docelową wzmacniamy pozycję Niemiec w międzynarodowej rywalizacji kierunków turystycznych – dodaje Petra Hedorfer, prezes Niemieckiej Centrali Turystyki.

Wśród mówców tegorocznego Dnia Turystyki bez Barier są znani przedstawiciele międzynarodowego przemysłu turystycznego i świata polityki, m.in. Antti Peltomäki z Komisji Europejskiej i Martin Heng z Lonely Planet.

Organizatorami spotkania, które odbędzie się 10 marca podczas targów ITB w Berlinie, jest Niemiecka Centrala Turystyki (DZT) i firma Turystyka dla Wszystkich Niemcy e.V. W programie wydarzenia jest dyskusja panelowa, wykłady i czas na indywidualne rozmowy. Do wejścia na wydarzenie nie jest konieczny bilet na ITB.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Betlej: Novaturas się (prze)ceni(a)

Novaturas, litewskie biuro podróży, które zapowiedziało na marzec wejście na warszawską i wileńską giełdę, ...

Przy Zatoce Wraku powstanie park tematyczny?

Władze Zakintos chcą stworzyć park tematyczny w rejonie słynnej Zatoki Wraku, w którym znajdzie ...

Dwoje polskich turystów zginęło w Czarnogórze

Byli to 39-letni mężczyzna i 46-letnia kobieta, którzy pływali żaglówką po Adriatyku Jak podała ...

MSiT dofinansuje turystyczne szlaki i marki

Na renowacje szlaków, kampanie społeczne o bezpiecznym wypoczynku i tworzenie nowych marek turystycznych pójdą ...

Wybryk na lotnisku będzie słono kosztował

Pogranicznicy będą mieli więcej możliwości karania za zagrażające bezpieczeństwu zachowania pasażerów. Do Rządowego Centrum ...

Lotnisko Chopina: W czerwcu więcej pasażerów i nowe połączenia

W czerwcu warszawskie lotnisko obsłużyło 1,78 miliona pasażerów – o 2,4 procent więcej niż ...