Wielka Brytania promuje się przez Airbnb

AFP

Narodowa Agencja ds. Turystyki VisitBritain/VisitEngland współpracuje z Airbnb przy promocji rodzimych atrakcji turystycznych. Kontrakt opiewa na pół miliona funtów

VisitBritain/VisitEngland chce przyciągnąć do kraju jeszcze więcej turystów z zagranicy, ale też zainteresować krajowymi atrakcjami samych Brytyjczyków. Chodzi o wypromowanie mniej popularnych wydarzeń i miejsc, takich jak warsztaty rzemieślnicze czy wycieczki prowadzone przez lokalnych pasjonatów.

Na współpracy agencji z Airbnb skorzystają też lokalni przedsiębiorcy, którzy pozyskają nowych klientów. Umowa zakłada kooperację nie tylko z firmami, ale też organizacjami turystycznymi Szkocji i Walii. Wartość kontraktu to pół miliona funtów.

Czytaj też: „Airbnb zakłada Biuro Zdrowej Turystyki”.

Dyrektor sprzedaży w VisitBritain/VisitEngland Carol Dray tłumaczy, że przez wspólne działania będzie można dotrzeć z informacją o nieznanych atrakcjach do szerokiego grona odbiorców, także do młodych Brytyjczyków. Organizacja chce ich zachęcić do zwiedzania własnego kraju w ramach krótkich wypadów.

Około połowa Brytyjczyków rezerwujących rodzime atrakcje ma od 18 do 34 lat. To właśnie ta grupa jest głównym odbiorcą kampanii #MyMicroGap, która ma zachęcać do krótkich podróży w tzw. pustym roku, czyli między zakończeniem nauki a podjęciem pracy. Ze statyk wynika bowiem, że w 2016 roku osoby w wieku od 16 do 34 lat wyjeżdżały prawie 1,4 miliona razy rzadziej niż dekadę wcześniej.

W ramach kampanii w internecie pojawią się materiały wizualne, ponadto odbędą się darmowe szkolenia dla przedsiębiorców turystycznych i organizacji charytatywnych na temat promowania się na Airbnb i tworzenia ofert dla klientów. Akcje te zaplanowano na marzec i kwiecień tego roku.

Czytaj też: „Airbnb chce mieć rocznie miliard rezerwacji”.

VisitBritain/VisitEngland szacuje, że dzięki tym działaniom liczba wykupionych noclegów zwiększy się o 83 tysiące. Wpływy z turystyki do budżetu kraju wynoszą około 127 miliardów funtów rocznie, a branża jest liczącym się pracodawcą zarówno na poziomie krajowym, jak i regionalnym.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Funclub zaprasza na nową stronę

Świeża grafika, rozszerzona oferta, łatwiejszy dostęp do własnych rezerwacji – to tylko niektóre ze ...

Trzaskowski: Warszawie wystarczą Okęcie i Modlin

Okęcie może nam jeszcze przez dziesięciolecia posłużyć. Mamy też Modlin. O te dwa lotniska ...

Targi EuroGastro i WorldHotel pełne nowości

23. Międzynarodowe Targi Gastronomiczne EuroGastro połączone z 12.edycją Międzynarodowych Targów Wyposażenia Obiektów Noclegowych WorldHotel ...

Antalya bije rekordy popularności

14,5 miliona turystów odwiedziło w tym roku region Antalyi. Co trzeci przyjechał z Rosji. ...

UIA na jednym bilecie z Air India

Od 6 maja pasażerowie Ukraine International Airlines i Air India będą mogli na jednym ...

W Tatrach zima

20 centymetrów śniegu leżało rano na szczycie Kasprowego Wierchu. Biało zrobiło się m.in. w ...