Reklama

Wisła dobrą marką turystyczną

„Rzeka Wisła i jej potencjał w rozwoju marek turystycznych” - to tytuł konferencji zorganizowanej przez Ministerstwo Sportu i Turystyki przy współudziale Polskiej Organizacji Turystycznej

Aktualizacja: 20.11.2017 08:36 Publikacja: 20.11.2017 07:53

fot. pot.gov.pl

fot. pot.gov.pl

Foto: materiały prasowe

Jak podaje POT, zorganizowaną w siedzibie Ministerstwa Sportu i Turystyki konferencję, która stanowiła podsumowanie Roku Rzeki Wisły 2017 ogłoszonej przez Sejm RP w czerwcu zeszłego roku, otworzył wiceminister sportu i turystyki Dariusz Rogowski. Przypomniał, że w ciągu minionych 12 miesięcy pod wspólnym logo poprowadzono szereg projektów ogólnopolskich i lokalnych, kulturalnych i społecznych, z dziedziny ekologii, tworzenia infrastruktury wodnej i małej żeglugi rzecznej.

- Na dobrą markę rzeki Wisły składają się produkty turystyczne tworzone wzdłuż jej biegu i ich promocja - podkreślał, cytowany w komunikacie prasowym, moderujący przebieg konferencji Jacek Janowski, dyrektor departamentu produktu turystycznego i współpracy regionalnej POT.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Turystyka
Dolina Sanu i Wisły: pięć perełek, które zaskakują
Turystyka
Wizz Air uruchamia nowe połączenie. Popularny kurort dostępny bezpośrednio z Warszawy
Turystyka
Kruche imperium „Królowej Zakopanego”
Reklama
Reklama