Aktualizacja: 06.11.2017 07:59 Publikacja: 06.11.2017 07:17
Foto: Pixabay
Z badania firmy Kalibri Labs wynika, że klienci najczęściej rezerwują noclegi bezpośrednio w systemach hotelowych. Jeszcze w poprzednim roku przewagę miały zaś internetowe agencje turystyczne typu Expedia czy Booking.com - informuje portal Skift.
Analizie poddano dane sprzedażowe od maja do grudnia 2016 roku, czyli z czasu, w którym większość dużych amerykańskich sieci hotelowych prowadziła kampanie zachęcające klientów do rezerwacji bezpośrednich. W sumie przebadano około 52 milionów transakcji przeprowadzonych przez około 12 tysięcy amerykańskich hoteli podwyższonej klasy średniej, klasy wyższej i luksusowej.
Pierwsze sale nowego, oczekiwanego od lat flagowego muzeum Egiptu, zostały udostępnione zwiedzającym. Na razie t...
Wierzyciele bezskutecznie szukają majątku jednej z najbogatszych do niedawna Polek. I stawiają jej coraz poważni...
Polacy pokochali parki rozrywki, o czym może świadczyć rosnąca liczba tego typu miejsc. Wkrótce ma się ona powię...
Ekskluzywny hotel na wyspie Kos i biuro podróży Grecos Holiday zostali zwycięzcami konkursu na najlepszy produkt...
Dzięki wynikom konkursu Kompas Wakacyjny łatwiej mi pracować i przekonywać klientów do wyjazdów – mówi agent tur...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas