Hotele przyciągają sprzedażą bezpośrednią

Kampanie reklamowe, zachęcające klientów do rezerwowania noclegów bezpośrednio na stronach hoteli, a nie u internetowych agentów, były opłacalną inwestycją - ocenia w raporcie Kalibri Labs

Aktualizacja: 06.11.2017 07:59 Publikacja: 06.11.2017 07:17

Hotele przyciągają sprzedażą bezpośrednią

Foto: Pixabay

Z badania firmy Kalibri Labs wynika, że klienci najczęściej rezerwują noclegi bezpośrednio w systemach hotelowych. Jeszcze w poprzednim roku przewagę miały zaś internetowe agencje turystyczne typu Expedia czy Booking.com - informuje portal Skift.

Analizie poddano dane sprzedażowe od maja do grudnia 2016 roku, czyli z czasu, w którym większość dużych amerykańskich sieci hotelowych prowadziła kampanie zachęcające klientów do rezerwacji bezpośrednich. W sumie przebadano około 52 milionów transakcji przeprowadzonych przez około 12 tysięcy amerykańskich hoteli podwyższonej klasy średniej, klasy wyższej i luksusowej.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: „Strelicje" pokonały „Ślicznotkę"