Reklama

Hotele przyciągają sprzedażą bezpośrednią

Kampanie reklamowe, zachęcające klientów do rezerwowania noclegów bezpośrednio na stronach hoteli, a nie u internetowych agentów, były opłacalną inwestycją - ocenia w raporcie Kalibri Labs

Aktualizacja: 06.11.2017 07:59 Publikacja: 06.11.2017 07:17

Hotele przyciągają sprzedażą bezpośrednią

Foto: Pixabay

Z badania firmy Kalibri Labs wynika, że klienci najczęściej rezerwują noclegi bezpośrednio w systemach hotelowych. Jeszcze w poprzednim roku przewagę miały zaś internetowe agencje turystyczne typu Expedia czy Booking.com - informuje portal Skift.

Analizie poddano dane sprzedażowe od maja do grudnia 2016 roku, czyli z czasu, w którym większość dużych amerykańskich sieci hotelowych prowadziła kampanie zachęcające klientów do rezerwacji bezpośrednich. W sumie przebadano około 52 milionów transakcji przeprowadzonych przez około 12 tysięcy amerykańskich hoteli podwyższonej klasy średniej, klasy wyższej i luksusowej.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Turystyka
Dolina Sanu i Wisły: pięć perełek, które zaskakują
Turystyka
Wizz Air uruchamia nowe połączenie. Popularny kurort dostępny bezpośrednio z Warszawy
Turystyka
Kruche imperium „Królowej Zakopanego”
Reklama
Reklama