AccorHotels niezadowolony z wyników portalu

AccorHotels chciał stworzyć portal konkurujący z największymi sprzedawcami miejsc hotelowych na świecie. Po dwóch latach od uruchomienia projektu decyzja o jego kontynuowaniu wcale nie wydaje się taka oczywista

Aktualizacja: 11.08.2017 08:52 Publikacja: 11.08.2017 08:18

AccorHotels niezadowolony z wyników portalu

Foto: materiały prasowe

Kiedy prezes AccorHotels Sébastien Bazin w 2015 roku ogłosił uruchomienie projektu Makretplace, przekonywał, że najtańsze oferty hotelowe wcale nie muszą być oferowane przez agencje turystyczne. Serwis miał więc udostępniać zarówno obiekty własne sieci, jak i niezrzeszone hotele - przypomina portal Skift.

Wprowadzenie do oferty hoteli niezależnych miało nie tylko poszerzyć produkt sprzedawany w witrynie AccorHotels i zwiększyć przychody dzięki prowizji pobieranej za sprzedaż, lecz także przyciągnąć na jego stronę więcej klientów. Dwa lata po uruchomieniu projektu wydaje się jednak, że firma nadal poszukuje idealnego modelu działania.

99 zł za rok czytania RP.PL

O tym jak szybko zmienia się świat. Ameryka z nowym prezydentem. Chiny z własnymi rozwiązaniami AI. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, inspirujemy, analizujemy

Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: „Strelicje" pokonały „Ślicznotkę"
Materiał Promocyjny
Raportowanie zrównoważonego rozwoju - CSRD/ESRS w praktyce