Reklama

AccorHotels niezadowolony z wyników portalu

AccorHotels chciał stworzyć portal konkurujący z największymi sprzedawcami miejsc hotelowych na świecie. Po dwóch latach od uruchomienia projektu decyzja o jego kontynuowaniu wcale nie wydaje się taka oczywista

Aktualizacja: 11.08.2017 08:52 Publikacja: 11.08.2017 08:18

AccorHotels niezadowolony z wyników portalu

Foto: materiały prasowe

Kiedy prezes AccorHotels Sébastien Bazin w 2015 roku ogłosił uruchomienie projektu Makretplace, przekonywał, że najtańsze oferty hotelowe wcale nie muszą być oferowane przez agencje turystyczne. Serwis miał więc udostępniać zarówno obiekty własne sieci, jak i niezrzeszone hotele - przypomina portal Skift.

Wprowadzenie do oferty hoteli niezależnych miało nie tylko poszerzyć produkt sprzedawany w witrynie AccorHotels i zwiększyć przychody dzięki prowizji pobieranej za sprzedaż, lecz także przyciągnąć na jego stronę więcej klientów. Dwa lata po uruchomieniu projektu wydaje się jednak, że firma nadal poszukuje idealnego modelu działania.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Turystyka
Dolina Sanu i Wisły: pięć perełek, które zaskakują
Turystyka
Wizz Air uruchamia nowe połączenie. Popularny kurort dostępny bezpośrednio z Warszawy
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Turystyka
Kruche imperium „Królowej Zakopanego”
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama