Aktualizacja: 29.04.2015 08:32 Publikacja: 29.04.2015 08:32
Foto: Materiały Promocyjne
W sumie do położenia jest ok. 12,5 km nawierzchni na 4,2 km odcinku dworca i tunelu. Odpowiedzialna za montaż firma Tines stosuje tę samą technologię co na centralnym odcinku II linii warszawskiego metra.
- Jej zaletą jest wytrzymałość, a także ograniczenie utrzymania do minimum, co ogranicza koszty przyszłej eksploatacji. W Europie Zachodniej rozwiązania te stosowane są już od 30 lat – podkreśla prezes Tines Tomasz Szuba.
Pierwsze sale nowego, oczekiwanego od lat flagowego muzeum Egiptu, zostały udostępnione zwiedzającym. Na razie t...
Wierzyciele bezskutecznie szukają majątku jednej z najbogatszych do niedawna Polek. I stawiają jej coraz poważni...
Polacy pokochali parki rozrywki, o czym może świadczyć rosnąca liczba tego typu miejsc. Wkrótce ma się ona powię...
Ekskluzywny hotel na wyspie Kos i biuro podróży Grecos Holiday zostali zwycięzcami konkursu na najlepszy produkt...
Dzięki wynikom konkursu Kompas Wakacyjny łatwiej mi pracować i przekonywać klientów do wyjazdów – mówi agent tur...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas