Reklama

Walka agentów o klienta w turystyce wyjazdowej na nowym etapie

Zdaniem prezesa Grupy Expedia Marka Okerstroma walka agentów internetowych o klientów w turystyce przeniosła się na kolejny poziom - do obsługi posprzedażowej

Publikacja: 03.07.2019 06:48

Walka agentów o klienta w turystyce wyjazdowej na nowym etapie

Foto: Bloomberg

Prezes Grupy Expedia Mark Okerstrom mówi, że kiedy spogląda w przyszłość, nie widzi w niej konkurentów prześcigających się w jak najlepszej obsłudze klientów, którzy chcą kupić usługę turystyczną. - Sposób rezerwacji wyrównał się pod wieloma względami. Dotyczy to nie tylko podróży, ale ogólnie zakupów przez internet - mówił Okerstrom, cytowany przez portal Phocuswire, w czerwcu w San Francisco podczas spotkania poświęconego badaniom.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Turystyka
Dolina Sanu i Wisły: pięć perełek, które zaskakują
Turystyka
Wizz Air uruchamia nowe połączenie. Popularny kurort dostępny bezpośrednio z Warszawy
Materiał Promocyjny
Rynek europejski potrzebuje lepszych regulacji
Turystyka
Kruche imperium „Królowej Zakopanego”
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama