Reklama
Rozwiń

Walka agentów o klienta w turystyce wyjazdowej na nowym etapie

Zdaniem prezesa Grupy Expedia Marka Okerstroma walka agentów internetowych o klientów w turystyce przeniosła się na kolejny poziom - do obsługi posprzedażowej

Publikacja: 03.07.2019 06:48

Walka agentów o klienta w turystyce wyjazdowej na nowym etapie

Foto: Bloomberg

Prezes Grupy Expedia Mark Okerstrom mówi, że kiedy spogląda w przyszłość, nie widzi w niej konkurentów prześcigających się w jak najlepszej obsłudze klientów, którzy chcą kupić usługę turystyczną. - Sposób rezerwacji wyrównał się pod wieloma względami. Dotyczy to nie tylko podróży, ale ogólnie zakupów przez internet - mówił Okerstrom, cytowany przez portal Phocuswire, w czerwcu w San Francisco podczas spotkania poświęconego badaniom.

RP.PL tylko 19 zł za 3 miesiące!

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Materiał Promocyjny
Najlepszy program księgowy dla biura rachunkowego
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: „Strelicje" pokonały „Ślicznotkę"
Materiał Promocyjny
„Nowy finansowy ja” w nowym roku