Walka agentów o klienta w turystyce wyjazdowej na nowym etapie

Zdaniem prezesa Grupy Expedia Marka Okerstroma walka agentów internetowych o klientów w turystyce przeniosła się na kolejny poziom - do obsługi posprzedażowej

Publikacja: 03.07.2019 06:48

Walka agentów o klienta w turystyce wyjazdowej na nowym etapie

Foto: Bloomberg

Prezes Grupy Expedia Mark Okerstrom mówi, że kiedy spogląda w przyszłość, nie widzi w niej konkurentów prześcigających się w jak najlepszej obsłudze klientów, którzy chcą kupić usługę turystyczną. - Sposób rezerwacji wyrównał się pod wieloma względami. Dotyczy to nie tylko podróży, ale ogólnie zakupów przez internet - mówił Okerstrom, cytowany przez portal Phocuswire, w czerwcu w San Francisco podczas spotkania poświęconego badaniom.

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: „Strelicje" pokonały „Ślicznotkę"