Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 25.02.2019 01:02 Publikacja: 25.02.2019 01:02
Foto: Bloomberg
Jak wynika z analizy Google'a, agencji mediowej UM i instytutu badawczego Respondi, Niemcy potrzebują o sześć dni więcej czasu niż Francuzi i o osiem więcej niż Brytyjczycy. Kupują jednak wyjazdy z większym wyprzedzeniem. Średnio są to cztery miesiące przed podróżą, a dla pobytów krajowych i krótkich wypadów – trzy miesiące.
Różnice dotyczą też miejsc, których w internecie szukają przedstawiciele poszczególnych nacji. W przypadku Niemiec 55 procent to podróże zagraniczne, ale ograniczające się do Europy, Francuzi w 49 procentach przeglądają propozycje wypoczynku we własnym kraju, a Brytyjczycy w 30 procentach (to najwyższy wskaźnik) pytają o wycieczki do dalekich krajów. Bliższa analiza pokazuje, że podczas gdy we Francji i na Wyspach Brytyjskich gotowość do wyjeżdżania gdzieś dalej maleje wraz z wiekiem, w Niemczech widoczny jest odwrotny trend. Tymczasem w sieci szukają głównie młodzi turyści, starsi wolą wybrać się do tradycyjnego biura agencyjnego. Na wszystkich trzech rynkach portale są częściej wykorzystywane do przeglądania ofert poza Europę, co także wiąże się z tym, że przez internet chętniej rezerwują osoby młodsze, które są bardziej otwarte na odkrywanie nieznanych kultur.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Pierwsze sale nowego, oczekiwanego od lat flagowego muzeum Egiptu, zostały udostępnione zwiedzającym. Na razie t...
Dlaczego działalność małych i średnich przedsiębiorstw ma znaczenie. Wpływ przejęć MŚP na lokalne społeczności.
Dolina Sanu i Wisły zwykle kojarzy się ze spływami kajakowymi, wypadami rowerowymi wzdłuż rzek i klasycznymi atr...
Od października lotnisko Chopina zyska nowe połączenie do Maroka. Pasażerowie będą mogli polecieć bezpośrednio d...
Rozbudowa szybkich sieci ładowania jest szczególnie ważna dla wzrostu sprzedaży samochodów ciężarowych, bez których trudno myśleć o dekarbonizacji – ocenia Małgorzata Kulis, dyrektor zarządzająca Volvo Trucks Polska.
Wierzyciele bezskutecznie szukają majątku jednej z najbogatszych do niedawna Polek. I stawiają jej coraz poważni...
Jak LegalTech i AI realnie zmieniają pracę prawnika – od automatyzacji dokumentów i analizy danych po obsługę klienta i przygotowanie do procesów sądowych.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas