Reklama

Agent zamiast rabatu dał ostrzeżenie i wygrał

Jeśli udzielimy rabatu, nie będziemy mogli za darmo doradzać w sprawie wakacji - odpisała właścicielka niemieckiego biura agencyjnego klientowi, który domagał się zniżki na wyjazd

Publikacja: 14.02.2019 05:36

Agent zamiast rabatu dał ostrzeżenie i wygrał

Foto: Materiały promocyjne

Klient domagający się rabatu w biurze agencyjnym Reiselounge Hellmann po otrzymaniu od niego odpowiedzi na piśmie zrezygnował ze zniżki, którą zaoferowała mu konkurencja. W efekcie zamówił wyjazd w tymże biurze, w którym wcześniej zasięgnął porady stażystki. Biuro, żeby wesprzeć swoich kolegów po fachu, opublikowało treść listu na Facebooku - agenci zareagowali entuzjastycznie.

Klient przyszedł do salonu sprzedaży, gdzie razem z doradcą - stażystką wybrał idealną dla siebie ofertę. Nie zarezerwował jej od razu, a po pewnym czasie napisał, że znalazł ją na stronie Check24 - o 200 euro tańszą. Biuro odpowiedziało, że nie może udzielić klientowi zniżki, bo nie mogłoby dalej obsługiwać go za darmo.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Turystyka
Dolina Sanu i Wisły: pięć perełek, które zaskakują
Turystyka
Wizz Air uruchamia nowe połączenie. Popularny kurort dostępny bezpośrednio z Warszawy
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Turystyka
Kruche imperium „Królowej Zakopanego”
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama