Reklama

Agent zamiast rabatu dał ostrzeżenie i wygrał

Jeśli udzielimy rabatu, nie będziemy mogli za darmo doradzać w sprawie wakacji - odpisała właścicielka niemieckiego biura agencyjnego klientowi, który domagał się zniżki na wyjazd

Publikacja: 14.02.2019 05:36

Agent zamiast rabatu dał ostrzeżenie i wygrał

Foto: Materiały promocyjne

Klient domagający się rabatu w biurze agencyjnym Reiselounge Hellmann po otrzymaniu od niego odpowiedzi na piśmie zrezygnował ze zniżki, którą zaoferowała mu konkurencja. W efekcie zamówił wyjazd w tymże biurze, w którym wcześniej zasięgnął porady stażystki. Biuro, żeby wesprzeć swoich kolegów po fachu, opublikowało treść listu na Facebooku - agenci zareagowali entuzjastycznie.

Klient przyszedł do salonu sprzedaży, gdzie razem z doradcą - stażystką wybrał idealną dla siebie ofertę. Nie zarezerwował jej od razu, a po pewnym czasie napisał, że znalazł ją na stronie Check24 - o 200 euro tańszą. Biuro odpowiedziało, że nie może udzielić klientowi zniżki, bo nie mogłoby dalej obsługiwać go za darmo.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Turystyka
Dolina Sanu i Wisły: pięć perełek, które zaskakują
Turystyka
Wizz Air uruchamia nowe połączenie. Popularny kurort dostępny bezpośrednio z Warszawy
Turystyka
Kruche imperium „Królowej Zakopanego”
Reklama
Reklama