Reklama
Rozwiń
Reklama

DEBATA. Rynek turystyki wyjazdowej w warunkach bezwzględnej konkurencji

Ostrożne planowanie programów, dbanie o minimalne choćby marże, zapewnienie sobie współpracy z wiarygodnymi przewoźnikami lotniczymi - to tegoroczne założenia największych touroperatorów w sytuacji bardzo ostrej konkurencji na rynku turystyki wyjazdowej

Publikacja: 08.01.2019 12:14

Serwis branży turystycznej Turystyka.rp.pl zorganizował podczas Międzynarodowych Targów Turystycznych w Warszawie w listopadzie zeszłego roku konferencję pod tytułem „Lato 2018 - sezon marzeń, czy sezon porażek? Rynek turystyki wyjazdowej w warunkach bezwzględnej konkurencji". W programie spotkania znalazły się prezentacja wyników Turystycznego Funduszu Gwarancyjnego, które przedstawiła Katarzyna Korycka-Fuhrmann z TFG, omówienie wyników ostatniego sezonu przez prezesa Instytutu Badań Rynku Turystycznego Traveldata Andrzeja Betleja i wystąpienia dr. Dominika Borka, wicedyrektora Departamentu Turystyki w Ministerstwie Sportu i Turystyki oraz Pawła Niewiadomskiego, prezesa Polskiej Izby Turystyki, którzy dzielili się wnioskami z pierwszych miesięcy funkcjonowania ustawy o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych.

Pozostało jeszcze 98% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Turystyka
Dolina Sanu i Wisły: pięć perełek, które zaskakują
Turystyka
Wizz Air uruchamia nowe połączenie. Popularny kurort dostępny bezpośrednio z Warszawy
Materiał Promocyjny
ORLEN napędza transformację w Europie Centralnej
Turystyka
Kruche imperium „Królowej Zakopanego”
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama