Dubaj wzmacnia turystykę przed Expo 2020

W Dubaju pomysłowość branży turystycznej nie zna granic. W ciągu pięciu lat liczba hoteli w emiracie co najmniej się podwoi. To odpowiedź na rządowe plany osiągnięcia 20 milionów turystów rocznie jeszcze przed 2020 rokiem

Publikacja: 11.04.2017 11:24

Dubaj

Dubaj

Foto: Bloomberg

Za realizację projektu „Wizja turystyki Dubaju 2020" odpowiada Departament Turystyki, Marketingu i Handlu (DTMC). Do jego zadań należy planowanie, kontrolowanie, rozwijanie i propagowanie usług turystycznych emiratu. Zgodnie z projektem Dubaj już za trzy lata stanie się nie tylko najpopularniejszym kierunkiem wyjazdów turystycznych, ale i najlepszym celem wyjazdów biznesowych. Plan został zatwierdzony w maju 2013 roku przez szejka Mohammeda bin Rashida Al Maktouma, władcę Dubaju, a zarazem wiceprezydenta i premiera Zjednoczonych Emiratów Arabskich (ZEA).

Pozostało jeszcze 95% artykułu

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Turystyka
Kruche imperium „Królowej Zakopanego”
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem