Dubaj chce (więcej) Polaków

Dubai Crocodile i Dubai Safari to dwa nowe parki rozrywki, które będą otwarte w Dubaju jeszcze w tym roku. Kolejne atrakcje rozpoczną działalność w ciągu dwóch lat. Emirat liczy, że przyciągną także rodziny z Polski

Publikacja: 06.04.2017 08:26

Nader Albastaki wystąpił na spotkaniu z dziennikarzami w stroju narodowym. Towarzyszyła mu Jessie Li

Nader Albastaki wystąpił na spotkaniu z dziennikarzami w stroju narodowym. Towarzyszyła mu Jessie Ling, dyrektor do spraw promocji za granicą

Foto: archiwum prywatne, Anna Kłossowska kloss Anna Kłossowska

„Odkryj wszystko, co możliwe" – to hasło promocyjne Dubaju, z którym przyjechali do Warszawy przedstawiciele Departamentu Turystyki Handlu i Marketingu Dubaju (DCTCM), rządowego organu odpowiedzialnego za rozwój i promocję emiratu. Jego misją jest spowodowanie wzrostu rozpoznawalności Dubaju na świecie. W 2016 roku otworzył swoje przedstawicielstwo w Republice Czeskiej, z którego obsługuje zarówno rynek nad Wełtawą, jak i Polskę, Rumunię i Węgry. Na dwóch konferencjach - dla mediów i dla touroperatorów - w Warszawie przedstawiono ofertę turystyczną Dubaju i jej plany rozwoju do 2020 r., kiedy to w tym emiracie odbędzie się światowa wystawa Expo.

Pozostało 87% artykułu
„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: „Strelicje" pokonały „Ślicznotkę"