Aktualizacja: 06.04.2017 08:26 Publikacja: 06.04.2017 08:26
Nader Albastaki wystąpił na spotkaniu z dziennikarzami w stroju narodowym. Towarzyszyła mu Jessie Ling, dyrektor do spraw promocji za granicą
Foto: archiwum prywatne, Anna Kłossowska kloss Anna Kłossowska
„Odkryj wszystko, co możliwe" – to hasło promocyjne Dubaju, z którym przyjechali do Warszawy przedstawiciele Departamentu Turystyki Handlu i Marketingu Dubaju (DCTCM), rządowego organu odpowiedzialnego za rozwój i promocję emiratu. Jego misją jest spowodowanie wzrostu rozpoznawalności Dubaju na świecie. W 2016 roku otworzył swoje przedstawicielstwo w Republice Czeskiej, z którego obsługuje zarówno rynek nad Wełtawą, jak i Polskę, Rumunię i Węgry. Na dwóch konferencjach - dla mediów i dla touroperatorów - w Warszawie przedstawiono ofertę turystyczną Dubaju i jej plany rozwoju do 2020 r., kiedy to w tym emiracie odbędzie się światowa wystawa Expo.
Pierwsze sale nowego, oczekiwanego od lat flagowego muzeum Egiptu, zostały udostępnione zwiedzającym. Na razie t...
Wierzyciele bezskutecznie szukają majątku jednej z najbogatszych do niedawna Polek. I stawiają jej coraz poważni...
Polacy pokochali parki rozrywki, o czym może świadczyć rosnąca liczba tego typu miejsc. Wkrótce ma się ona powię...
Ekskluzywny hotel na wyspie Kos i biuro podróży Grecos Holiday zostali zwycięzcami konkursu na najlepszy produkt...
Dzięki wynikom konkursu Kompas Wakacyjny łatwiej mi pracować i przekonywać klientów do wyjazdów – mówi agent tur...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas