Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 20.02.2017 06:34 Publikacja: 20.02.2017 06:34
Foto: AFP
Thomas Cook zakończył współpracę z ponad setką hoteli, bo nie spełniały wyznaczonych przez niego standardów. Zdecydował się na ten krok, choć obiekty znajdują się w ofercie konkurencji.
– Po dużym wzroście w zeszłym roku popyt na wakacje na wyspach hiszpańskich wyrównuje się – mówi Peter Fankhauser, prezes Thomasa Cooka, cytowany przez brytyjski portal Travel Weekly. Jak opisuje, wzrost konkurencji widoczny jest zwłaszcza w wypadku Majorki. Na wyspę lata coraz więcej samolotów, ceny w jej hotelach są więc wyższe niż przed rokiem. Z tego powodu touroperator chce skupić się na podnoszeniu jakości usług i uzyskaniu wysokiej marży, a nie obsługiwaniu coraz większej liczby podróżnych. Liczy, że dzięki tej strategii mocniej przywiąże do siebie klientów.
Pierwsze sale nowego, oczekiwanego od lat flagowego muzeum Egiptu, zostały udostępnione zwiedzającym. Na razie t...
Browary Warszawskie i wrocławska Kępa Mieszczańska to propozycja Echo Group dla inwestorów zainteresowanych wykończonymi mieszkaniami w prestiżowych lokalizacjach, gotowymi do zarabiania od zaraz.
Wierzyciele bezskutecznie szukają majątku jednej z najbogatszych do niedawna Polek. I stawiają jej coraz poważni...
Polacy pokochali parki rozrywki, o czym może świadczyć rosnąca liczba tego typu miejsc. Wkrótce ma się ona powię...
Ekskluzywny hotel na wyspie Kos i biuro podróży Grecos Holiday zostali zwycięzcami konkursu na najlepszy produkt...
Dzięki wynikom konkursu Kompas Wakacyjny łatwiej mi pracować i przekonywać klientów do wyjazdów – mówi agent tur...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas