Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 08.12.2016 10:49 Publikacja: 08.12.2016 10:49
Foto: AFP
Jak podało Międzynarodowe Stowarzyszenie Przewoźników Powietrznych (IATA) tegoroczny zysk linii lotniczych wyniesie 35,6 miliarda dolarów. W przyszłym roku zmaleje on do 29,8 miliarda, a na każdym pasażerze zarobią one średnio 7,54 dolara.
W wypadku linii europejskich zysk zmniejszy się z 7,5 miliarda w roku 2016, do 5,6 miliarda dolarów w roku 2017. Na każdym pasażerze zarobią one odpowiednio 7,84 dolara w 2016 i 5,65 dolara w 2017. Dla porównania - przewoźnicy w Ameryce Północnej zarobią po 22,40 (2016) i 19,58 dolara (2017). Tyle że linie amerykańskie do perfekcji doprowadziły metody obciążania klientów najróżniejszymi opłatami, które w Europie są nie do pomyślenia u przewoźników tradycyjnych, takich jak LOT czy Lufthansa, a jedynie dopuszczalne w liniach niskokosztowych.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Pierwsze sale nowego, oczekiwanego od lat flagowego muzeum Egiptu, zostały udostępnione zwiedzającym. Na razie t...
„Człowiek to najlepszy firewall” – to hasło tegorocznej konferencji Akademii cyberPEKAO – wydarzenia edukacyjnego zorganizowanego przez Bank Pekao S.A. Spotkanie było poświęcone jednemu z najważniejszych współczesnych wyzwań: jak budować odporność na cyberzagrożenia?
Dolina Sanu i Wisły zwykle kojarzy się ze spływami kajakowymi, wypadami rowerowymi wzdłuż rzek i klasycznymi atr...
Od października lotnisko Chopina zyska nowe połączenie do Maroka. Pasażerowie będą mogli polecieć bezpośrednio d...
Rozbudowa szybkich sieci ładowania jest szczególnie ważna dla wzrostu sprzedaży samochodów ciężarowych, bez których trudno myśleć o dekarbonizacji – ocenia Małgorzata Kulis, dyrektor zarządzająca Volvo Trucks Polska.
Wierzyciele bezskutecznie szukają majątku jednej z najbogatszych do niedawna Polek. I stawiają jej coraz poważni...
Chcemy, żeby Nowy Ursus był czymś więcej niż projektem na 1,5 tys. mieszkań, żeby każdy nabywca otrzymywał więcej niż sam lokal - całe doświadczenie życia w dobrze zaprojektowanej przestrzeni - mówi Boaz Haim, prezes spółki Ronson Development.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas