Aktualizacja: 24.07.2016 13:32 Publikacja: 24.07.2016 13:32
Foto: Filip Frydrykiewicz
Pasażerka węgierskich linii lotniczych po wylądowaniu nie dostała swojego bagażu. Powiadomiła o tym przewoźnika, a ponieważ bagażu nie znaleziono, po upływie ponad miesiąca od zdarzenia zażądała od niego odszkodowania. Przewoźnik odmówił, zasłaniając się swoim regulaminem.
Okazało się, że zgodnie z nim pasażerowie mają miesiąc na żądanie odszkodowania. W tym wypadku termin ten upłynął. Pasażerka nie podejmowała żadnych kroków, bo liczyła na odnalezienie walizki. Po odmowie linii lotniczych złożyła skargę do Europejskiego Centrum Konsumenckiego w Polsce.
Pierwsze sale nowego, oczekiwanego od lat flagowego muzeum Egiptu, zostały udostępnione zwiedzającym. Na razie t...
Wierzyciele bezskutecznie szukają majątku jednej z najbogatszych do niedawna Polek. I stawiają jej coraz poważni...
Polacy pokochali parki rozrywki, o czym może świadczyć rosnąca liczba tego typu miejsc. Wkrótce ma się ona powię...
Ekskluzywny hotel na wyspie Kos i biuro podróży Grecos Holiday zostali zwycięzcami konkursu na najlepszy produkt...
Dzięki wynikom konkursu Kompas Wakacyjny łatwiej mi pracować i przekonywać klientów do wyjazdów – mówi agent tur...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas