Reklama
Rozwiń
Reklama

Regulamin linii lotniczej ma być zgodny z prawem

Przewoźnik lotniczy nie może tworzyć wewnętrznych przepisów sprzecznych z regulacjami międzynarodowymi

Publikacja: 24.07.2016 13:32

Regulamin linii lotniczej ma być zgodny z prawem

Foto: Filip Frydrykiewicz

Pasażerka węgierskich linii lotniczych po wylądowaniu nie dostała swojego bagażu. Powiadomiła o tym przewoźnika, a ponieważ bagażu nie znaleziono, po upływie ponad miesiąca od zdarzenia zażądała od niego odszkodowania. Przewoźnik odmówił, zasłaniając się swoim regulaminem.

Okazało się, że zgodnie z nim pasażerowie mają miesiąc na żądanie odszkodowania. W tym wypadku termin ten upłynął. Pasażerka nie podejmowała żadnych kroków, bo liczyła na odnalezienie walizki. Po odmowie linii lotniczych złożyła skargę do Europejskiego Centrum Konsumenckiego w Polsce.

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Turystyka
Dolina Sanu i Wisły: pięć perełek, które zaskakują
Turystyka
Wizz Air uruchamia nowe połączenie. Popularny kurort dostępny bezpośrednio z Warszawy
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Turystyka
Kruche imperium „Królowej Zakopanego”
Reklama
Reklama