Aktualizacja: 02.07.2019 08:11 Publikacja: 02.07.2019 08:11
Foto: Adobe Stock
Egencia to spółka należąca do Grupy Expedia, która zajmuje się obsługą firm w zakresie turystyki biznesowej. We współpracy z działem badawczym "Harvard Business Review" przeprowadziła badanie, które pokazuje wpływ takich wyjazdów na przychody firm. 58 procent menedżerów potwierdza, że model pracy uwzględniający podróże służbowe przynosi wymierne korzyści.
Analiza ujawniła, że w ciągu ostatniego roku przedsiębiorstwa, które nie ograniczały liczby wyjazdów, miały lepsze wskaźniki niż firmy, które ich nie praktykowały lub realizowały je w mniejszym zakresie, w takich obszarach jak lojalność klientów (50 wobec 21 procent), udziały w rynku (43 wobec 22 procent), zadowolenie pracowników (35 wobec 15 procent) i rentowność (47 wobec 29 procent).
Pierwsze sale nowego, oczekiwanego od lat flagowego muzeum Egiptu, zostały udostępnione zwiedzającym. Na razie t...
Wierzyciele bezskutecznie szukają majątku jednej z najbogatszych do niedawna Polek. I stawiają jej coraz poważni...
Polacy pokochali parki rozrywki, o czym może świadczyć rosnąca liczba tego typu miejsc. Wkrótce ma się ona powię...
Ekskluzywny hotel na wyspie Kos i biuro podróży Grecos Holiday zostali zwycięzcami konkursu na najlepszy produkt...
Dzięki wynikom konkursu Kompas Wakacyjny łatwiej mi pracować i przekonywać klientów do wyjazdów – mówi agent tur...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas