Marzenia są teraz na wyciągnięcie ręki

Czy teraz jest łatwiej? Jest inaczej. W 2004 roku wysłaliśmy 40 tysięcy klientów, a w zeszłym roku prawie milion. Wszystko przyspieszyło i to rodzi kolejne...

Thomas Cook przenosi hotelowy styl do salonów sprzedaży

Thomas Cook chce, żeby nie tylko jego hotele zachwycały wystrojem – klienci mają być pod wrażeniem także salonów touroperatora, w których kupują wycieczki

Wakacje.pl kontra TUI. Stawka – 20 milionów złotych

Największy w Polsce agent turystyczny Wakacje.pl wystąpiły do największego touroperatora TUI Poland o 20 milionów złotych „świadczenia wyrównawczego” za pr...

Nasza pozycja to dowód na nasz profesjonalizm

Z Michałem Wróblem, dyrektorem finansowym i członkiem zarządu Itaki, rozmawiamy o warunkach prowadzenia biznesu turystycznego w Polsce

Walka agentów o klienta w turystyce wyjazdowej na nowym etapie

Zdaniem prezesa Grupy Expedia Marka Okerstroma walka agentów internetowych o klientów w turystyce przeniosła się na kolejny poziom – do obsługi posprzedażowej

Betlej: W biurach podróży nie przybywa klientów, za to rosną ceny

Ciągle nie widać ożywienia w biurach podróży. Na szczęście dla touroperatorów, ceny są wyższe niż przed rokiem, a średnia osiągnęła kolejny rekordowy pozio...

Z Sun & Funa do Polskiej Izby Turystyki

Wiesława Przybylska, do niedawna dyrektor marketingu w biurze podróży Sun & Fun, stanie na czele biura wykonawczego Polskiej Izby Turystyki. Z tej funkcji...

Zimowy program DER Touristik bardziej elastyczny

DER Touristik przedstawił program na zimę 2019/20. Znalazło się w nim siedem tysięcy nowych obiektów, więcej programów objazdowych i przelotów. Touroperato...

TUI zwolni w Niemczech 450 osób

Z pracą pożegnają się przede wszystkim osoby zatrudnione w centrali. Prezes TUI Deutschland Marek Andryszak poinformował, że zmiany są wynikiem cyfryzacji...

Dzięki technologii możemy przyspieszyć

Jedni kupują wycieczki samodzielnie przez internet, inni stawiają na stacjonarne salony sprzedaży. O tym, jak pogodzić te potrzeby i do czego jeszcze wykor...

Na podróże warto wydać każde pieniądze

Czego uczą podróże? Co jest niezbędne do prowadzenia biznesu turystycznego? Czy teraz łatwiej organizować wycieczki niż dawniej? – prezes biura podróży Ita...

Tegoroczne wakacje coraz kosztowniejsze. Grecja, Egipt i Turcja w czołówce drożejących

167 złotych – o tyle droższe były w ostatnim tygodniu zagraniczne wakacje z biurem podróży w porównaniu z zeszłym rokiem. To największa różnica, jaka pojaw...

Betlej: Za mało ekonomii w turystyce

Dokładniejsze śledzenie procesów ekonomicznych i społecznych pozwoliłoby branży touroperatorskiej lepiej przewidywać koniunkturę na zagraniczne wycieczki i...

Sposób na utrzymanie klienta? Uczciwe informowanie

Wielu klientów szuka wyjazdów przez internet i nawet nie pomyśli, by zapytać o poradę eksperta turystycznego. Czy ten zawód ma więc przyszłość? – pytamy Ra...

Grecja okiem Grecosa

Stoły zastawione przystawkami i pieczonymi rybami, malownicze wybrzeże, życzliwi Grecy – w opowieściach menedżerów biura podróży Grecos nie ma tym razem ho...

Niemieccy agenci liczą na last minute

Sprzedaż u niemieckich agentów jest w tym roku słabsza niż w zeszłym – donosi portal FVW. Zainteresowania nie wzbudziły duże przeceny wyjazdów w ramach wcz...

Internet to algorytm, a agent turystyczny to doświadczenie

Czy w czasach, kiedy wszystko można znaleźć w sieci, a „wujek Google” jest najlepszym doradcą w każdej dziedzinie życia, agenci turystyczni są jeszcze potr...

Pokój z ruletki będzie tańszy

Klienci niemieckiego biura podróży FTI mogą zaoszczędzić na wakacjach w Bułgarii, jeśli pozwolą na przydzielenie sobie rodzaju pokoju. Tak zwana ruletka do...

Betlej: Biura podróży skutecznie walczą o zysk

Wyższe ceny wycieczek i lepsze ceny paliwa oraz walut powodują, że biurom podróży zostaje w kieszeni więcej pieniędzy niż rok temu. Na razie nadwyżkę można...

Exim Tours w nowoczesnej odsłonie internetowej

Biuro podróży Exim Tours unowocześnia stronę internetową. Serwis ma ułatwiać życie klientom i pozwalać wykorzystywać go do automatyzacji marketingu i integ...