Branża turystyczna ma swoich ambasadorów. Będą lobbować na jej rzecz

Branża turystyczna jest innowacyjna, a dzięki niej turystyka rozwija się dynamicznie, dlatego musi mieć swoich ambasadorów - postanowiło Europejskie Stowarzyszenie Agentów i Organizatorów Turystycznych (ECTAA).

Publikacja: 22.02.2024 00:42

ECTA zrzesza głównie europejskie izby, których członkami są głównie agenci turystyczni i touroperato

ECTA zrzesza głównie europejskie izby, których członkami są głównie agenci turystyczni i touroperatorzy

Foto: AFP, Ian Langsdon

Do programu przystępować mogą przedsiębiorstwa, które swoją działalnością zmieniają rynek. To też odpowiedź organizacji na wyzwania stojące przed branżą i podkreślenie znaczenia wspólnego działania i dzielenia się specjalistyczną wiedzą – wyjaśnia w komunikacie największa organizacja zrzeszająca krajowe stowarzyszenia i izby przedstawicieli środowiska zawodowo zajmującego się turystyką (członkiem ECTA jest m.in. Polska Izba Turystyki, a jej prezes Paweł Niewiadomski, jest członkiem zarządu organizacji).

Czytaj więcej

Upadają brytyjskie biura podróży. Koszty idą w miliony funtów

Ambasadorowie poprzez udział w warsztatach i sesjach poprawią swoje umiejętności z komunikacji, dowiedzą się, jak radzić sobie z wyzwaniami, budować silną pozycję w świecie cyfrowym i angażować się w działania legislacyjne w Unii Europejskiej. Dzięki programowi będą mogli nawiązywać też nowe kontakty.

Do końca tego roku ambasadorowie będą przygotowani do wspierania ECTAA i jej członków w lobbowaniu na rzecz sektora turystyki. Będą mieli też dostęp do wpływowych profesjonalistów z branży (głównie agentów turystycznych i touroperatorów).

Ambasadorowie pochodzą z całej Europy

Pierwszymi ambasadorami ECTAA zostali: Anna Lennhammer, odpowiedzialna za public relations w Nordic Leisure Travel Group (Szwecja), Gabriele Milani, dyrektor w Federazione Turismo Organizzato (Włochy), Gert Raes, właściciel i prezes Wings 'n Wheels Travel (Belgia), Vincent Snauwaert, menedżer od public relations w TUI (Belgia), Esa Talonen, prezes Ikaalisten Matkatoimisto (Finlandia), Dima Tantisura, prezes Albatros Travel (Ukraina), Joeri van Andel, sekretarz generalny w Sunweb Group (Holandia).

Czytaj więcej

Prezes Rainbowa: Podróże zagraniczne stają się zwykłą potrzebą Polaków, nie luksusem

Do programu przystępować mogą osoby pracujące w biurach agencyjnych, u touroperatorów lub w firmach będących członkami ECTAA. Zainteresowani powinni przesłać swoje aplikacje do sekretariatu ECTAA. Partnerami programu są Visa, Mastercard, Trust My Group, Perseuss-Actuary, Visit Bulgaria i Mize.

Do programu przystępować mogą przedsiębiorstwa, które swoją działalnością zmieniają rynek. To też odpowiedź organizacji na wyzwania stojące przed branżą i podkreślenie znaczenia wspólnego działania i dzielenia się specjalistyczną wiedzą – wyjaśnia w komunikacie największa organizacja zrzeszająca krajowe stowarzyszenia i izby przedstawicieli środowiska zawodowo zajmującego się turystyką (członkiem ECTA jest m.in. Polska Izba Turystyki, a jej prezes Paweł Niewiadomski, jest członkiem zarządu organizacji).

Pozostało 81% artykułu
Biura Podróży
Turyści chcą latać z biurami podróży za granicę, ale rezygnują z ich usług w kraju
Materiał Promocyjny
Jak wykorzystać potencjał elektromobilności
Biura Podróży
Klienci upadłego biura podróży dostaną pieniądze po wakacjach. Czeka 250 tysięcy ludzi
Biura Podróży
Biuro podróży planuje wozić klientów na prywatną wyspę. Ma już statki i hotele
Biura Podróży
Niemiecka firma turystyczna otwiera przedstawicielstwo w Polsce. W planach cała Europa
Biura Podróży
Korekta cen w biurach podróży. Wakacje tanieją, a najbardziej te w Turcji