Reklama
Rozwiń
Reklama

Branża turystyczna ma swoich ambasadorów. Będą lobbować na jej rzecz

Branża turystyczna jest innowacyjna, a dzięki niej turystyka rozwija się dynamicznie, dlatego musi mieć swoich ambasadorów - postanowiło Europejskie Stowarzyszenie Agentów i Organizatorów Turystycznych (ECTAA).

Publikacja: 22.02.2024 00:42

ECTA zrzesza głównie europejskie izby, których członkami są głównie agenci turystyczni i touroperato

ECTA zrzesza głównie europejskie izby, których członkami są głównie agenci turystyczni i touroperatorzy

Foto: AFP, Ian Langsdon

Do programu przystępować mogą przedsiębiorstwa, które swoją działalnością zmieniają rynek. To też odpowiedź organizacji na wyzwania stojące przed branżą i podkreślenie znaczenia wspólnego działania i dzielenia się specjalistyczną wiedzą – wyjaśnia w komunikacie największa organizacja zrzeszająca krajowe stowarzyszenia i izby przedstawicieli środowiska zawodowo zajmującego się turystyką (członkiem ECTA jest m.in. Polska Izba Turystyki, a jej prezes Paweł Niewiadomski, jest członkiem zarządu organizacji).

Czytaj więcej

Upadają brytyjskie biura podróży. Koszty idą w miliony funtów

Ambasadorowie poprzez udział w warsztatach i sesjach poprawią swoje umiejętności z komunikacji, dowiedzą się, jak radzić sobie z wyzwaniami, budować silną pozycję w świecie cyfrowym i angażować się w działania legislacyjne w Unii Europejskiej. Dzięki programowi będą mogli nawiązywać też nowe kontakty.

Do końca tego roku ambasadorowie będą przygotowani do wspierania ECTAA i jej członków w lobbowaniu na rzecz sektora turystyki. Będą mieli też dostęp do wpływowych profesjonalistów z branży (głównie agentów turystycznych i touroperatorów).

Ambasadorowie pochodzą z całej Europy

Pierwszymi ambasadorami ECTAA zostali: Anna Lennhammer, odpowiedzialna za public relations w Nordic Leisure Travel Group (Szwecja), Gabriele Milani, dyrektor w Federazione Turismo Organizzato (Włochy), Gert Raes, właściciel i prezes Wings 'n Wheels Travel (Belgia), Vincent Snauwaert, menedżer od public relations w TUI (Belgia), Esa Talonen, prezes Ikaalisten Matkatoimisto (Finlandia), Dima Tantisura, prezes Albatros Travel (Ukraina), Joeri van Andel, sekretarz generalny w Sunweb Group (Holandia).

Reklama
Reklama

Czytaj więcej

Prezes Rainbowa: Podróże zagraniczne stają się zwykłą potrzebą Polaków, nie luksusem

Do programu przystępować mogą osoby pracujące w biurach agencyjnych, u touroperatorów lub w firmach będących członkami ECTAA. Zainteresowani powinni przesłać swoje aplikacje do sekretariatu ECTAA. Partnerami programu są Visa, Mastercard, Trust My Group, Perseuss-Actuary, Visit Bulgaria i Mize.

Do programu przystępować mogą przedsiębiorstwa, które swoją działalnością zmieniają rynek. To też odpowiedź organizacji na wyzwania stojące przed branżą i podkreślenie znaczenia wspólnego działania i dzielenia się specjalistyczną wiedzą – wyjaśnia w komunikacie największa organizacja zrzeszająca krajowe stowarzyszenia i izby przedstawicieli środowiska zawodowo zajmującego się turystyką (członkiem ECTA jest m.in. Polska Izba Turystyki, a jej prezes Paweł Niewiadomski, jest członkiem zarządu organizacji).

Reklama
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Biura Podróży
Artur Makolągwa nowym kierownikiem marketingu w Eximie tours
Biura Podróży
Wakacje droższe niż przed rokiem. Średnio 200 złotych na turystę
Biura Podróży
Wycieczki sprzedawane na zasadzie franczyzy? To się sprawdza
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Biura Podróży
Klienci Itaki proszeni o czujność. Touroperator ofiarą ataku hakerskiego
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama