Itaka razy 200, a wkrótce nawet 203

Itaka, największe polskie biuro podróży, otworzyła 200. salon firmowy. Nowy punkt sprzedaży wycieczek znajduje się w Gliwicach, w Parku Handlowym Arena. W tym roku touroperator planuje jeszcze otworzenie trzech nowych salonów.

Publikacja: 20.09.2024 18:52

Itaka ma najwięcej salonów własnych w kraju

Itaka ma najwięcej salonów własnych w kraju

Foto: Itaka

- Okazuje się, że w czasach powszechnego dostępu do nowoczesnych technologii i dynamicznego rozwoju e-commerce bezpośredni kontakt ze sprzedawcą jest dla klientów niezmiernie istotny - mówi cytowany w komunikacie firmy jej wiceprezes Piotr Henicz. - Dlatego Itaka inwestuje we wszystkie formy sprzedaży i sposoby dotarcia do klientów - zarówno online, salony firmowe i franczyzowe, jak i we współpracę z niezależnymi agentami. Jeśli klienci chcą zarezerwować wyjazd zdalnie lub oczekują profesjonalnej konsultacji twarzą w twarz, to mają możliwość wyboru. Na końcu najważniejsze jest ich zadowolenie.

Czytaj więcej

Itaka ma nową ofertę - rejsy na luksusowych statkach pod opieką polskich pilotów

Itaka: Salony własne to wygoda i dobry nastrój klienta

Pierwsze salony firmowe Itaki powstały na początku lat 90. - we Wrocławiu, w Poznaniu, Warszawie i Łodzi. Autorem polityki rozwoju sieci sprzedaży i strategii omnichannel, integrującej wszystkie kanały sprzedaży, jest właśnie wiceprezes Itaki Holdings Piotr Henicz.

Salony firmowe biura podróży otwierane w galeriach handlowych zostały zaprojektowane w minimalistycznym stylu, "z myślą o wygodzie i dobrym nastroju" odwiedzających je klientów, a kompetencje zatrudnionych w nich doradców "obejmują każdy aspekt podróży - od wiedzy na temat oferowanych hoteli i wycieczek, aktualnych promocji, przez znajomość przepisów wjazdowych i niezbędnych dokumentów, aż po doradztwo w zakresie wyboru najkorzystniejszego ubezpieczenia" - zapewnia Itaka w komunikacie.

Czytaj więcej

Itaka: Tylu ofert dla narciarzy, dawno nie było. Od Austrii, przez Gruzję, po Japonię

Itaka w Polsce i Europie Wschodniej

Itaka jest największym polskim biurem podróży - w zeszłym roku obsłużyła 984,5 tysiąca klientów w kraju, a 1,43 miliona, licząc z tymi, których wysłała na wycieczki z innych rynków, na których działa: z Czech, Słowacji, Węgier, Litwy, Łotwy i Estonii.

Sieć sprzedaży Itaki jest też najrozleglejsza. Ale strategia rozwoju kanałów sprzedaży touroperatora napotkała w tym roku na problem – konflikt interesów z największym agentem turystycznym, firmą Wakacje.pl. W efekcie Itaka wypowiedziała umowę agentowi.

Foto: Itaka

Foto: Itaka

Czytaj więcej

Itaka ma nową gwarancję ubezpieczeniową. Największą w historii

- Okazuje się, że w czasach powszechnego dostępu do nowoczesnych technologii i dynamicznego rozwoju e-commerce bezpośredni kontakt ze sprzedawcą jest dla klientów niezmiernie istotny - mówi cytowany w komunikacie firmy jej wiceprezes Piotr Henicz. - Dlatego Itaka inwestuje we wszystkie formy sprzedaży i sposoby dotarcia do klientów - zarówno online, salony firmowe i franczyzowe, jak i we współpracę z niezależnymi agentami. Jeśli klienci chcą zarezerwować wyjazd zdalnie lub oczekują profesjonalnej konsultacji twarzą w twarz, to mają możliwość wyboru. Na końcu najważniejsze jest ich zadowolenie.

Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Biura Podróży
Anex Tour świętował udany rok. "W tym sezonie obsłużymy już pół miliona klientów"
Biura Podróży
„Turystyka - bez barier”. Dzieci i seniorzy odwiedzili Dolny Śląsk z Polską Izbą Turystyki
Biura Podróży
Nowy zarząd SITE Poland. Anastazja Szerkus przejmuje stery od Piotra Cieślaka
Materiał Promocyjny
Kluczowe funkcje Małej Księgowości, dla których warto ją wybrać
Biura Podróży
Pięciogwiazdkowe wakacje w Grecji od Rainbowa można wylicytować na aukcji WOŚP-u
Materiał Promocyjny
Najlepszy program księgowy dla biura rachunkowego