Itaka razy 200, a wkrótce nawet 203

Itaka, największe polskie biuro podróży, otworzyła 200. salon firmowy. Nowy punkt sprzedaży wycieczek znajduje się w Gliwicach, w Parku Handlowym Arena. W tym roku touroperator planuje jeszcze otworzenie trzech nowych salonów.

Publikacja: 20.09.2024 18:52

Itaka ma najwięcej salonów własnych w kraju

Itaka ma najwięcej salonów własnych w kraju

Foto: Itaka

- Okazuje się, że w czasach powszechnego dostępu do nowoczesnych technologii i dynamicznego rozwoju e-commerce bezpośredni kontakt ze sprzedawcą jest dla klientów niezmiernie istotny - mówi cytowany w komunikacie firmy jej wiceprezes Piotr Henicz. - Dlatego Itaka inwestuje we wszystkie formy sprzedaży i sposoby dotarcia do klientów - zarówno online, salony firmowe i franczyzowe, jak i we współpracę z niezależnymi agentami. Jeśli klienci chcą zarezerwować wyjazd zdalnie lub oczekują profesjonalnej konsultacji twarzą w twarz, to mają możliwość wyboru. Na końcu najważniejsze jest ich zadowolenie.

Czytaj więcej

Itaka ma nową ofertę - rejsy na luksusowych statkach pod opieką polskich pilotów

Itaka: Salony własne to wygoda i dobry nastrój klienta

Pierwsze salony firmowe Itaki powstały na początku lat 90. - we Wrocławiu, w Poznaniu, Warszawie i Łodzi. Autorem polityki rozwoju sieci sprzedaży i strategii omnichannel, integrującej wszystkie kanały sprzedaży, jest właśnie wiceprezes Itaki Holdings Piotr Henicz.

Salony firmowe biura podróży otwierane w galeriach handlowych zostały zaprojektowane w minimalistycznym stylu, "z myślą o wygodzie i dobrym nastroju" odwiedzających je klientów, a kompetencje zatrudnionych w nich doradców "obejmują każdy aspekt podróży - od wiedzy na temat oferowanych hoteli i wycieczek, aktualnych promocji, przez znajomość przepisów wjazdowych i niezbędnych dokumentów, aż po doradztwo w zakresie wyboru najkorzystniejszego ubezpieczenia" - zapewnia Itaka w komunikacie.

Czytaj więcej

Itaka: Tylu ofert dla narciarzy, dawno nie było. Od Austrii, przez Gruzję, po Japonię

Itaka w Polsce i Europie Wschodniej

Itaka jest największym polskim biurem podróży - w zeszłym roku obsłużyła 984,5 tysiąca klientów w kraju, a 1,43 miliona, licząc z tymi, których wysłała na wycieczki z innych rynków, na których działa: z Czech, Słowacji, Węgier, Litwy, Łotwy i Estonii.

Sieć sprzedaży Itaki jest też najrozleglejsza. Ale strategia rozwoju kanałów sprzedaży touroperatora napotkała w tym roku na problem – konflikt interesów z największym agentem turystycznym, firmą Wakacje.pl. W efekcie Itaka wypowiedziała umowę agentowi.

Itaka

Itaka

Czytaj więcej

Itaka ma nową gwarancję ubezpieczeniową. Największą w historii

- Okazuje się, że w czasach powszechnego dostępu do nowoczesnych technologii i dynamicznego rozwoju e-commerce bezpośredni kontakt ze sprzedawcą jest dla klientów niezmiernie istotny - mówi cytowany w komunikacie firmy jej wiceprezes Piotr Henicz. - Dlatego Itaka inwestuje we wszystkie formy sprzedaży i sposoby dotarcia do klientów - zarówno online, salony firmowe i franczyzowe, jak i we współpracę z niezależnymi agentami. Jeśli klienci chcą zarezerwować wyjazd zdalnie lub oczekują profesjonalnej konsultacji twarzą w twarz, to mają możliwość wyboru. Na końcu najważniejsze jest ich zadowolenie.

Biura Podróży
TUI przyspiesza ekspansję światową, szuka klientów w Ameryce Południowej
Biura Podróży
Biura podróży: Powodzian z wykupioną wycieczką potraktujemy ulgowo
Biura Podróży
Podróże motywacyjne lepsze niż przed pandemią. Rynek za ponad 3 miliardy złotych
Biura Podróży
Itaka nie opuszcza olimpijczyków, pojadą na wakacje. "Nie mieszajmy sportu z polityką"
Materiał Promocyjny
Zarządzenie samochodami w firmie to złożony proces
Biura Podróży
Ekspansja Grupy TUI w Azji – koncern otwiera hotel za hotelem