- Okazuje się, że w czasach powszechnego dostępu do nowoczesnych technologii i dynamicznego rozwoju e-commerce bezpośredni kontakt ze sprzedawcą jest dla klientów niezmiernie istotny - mówi cytowany w komunikacie firmy jej wiceprezes Piotr Henicz. - Dlatego Itaka inwestuje we wszystkie formy sprzedaży i sposoby dotarcia do klientów - zarówno online, salony firmowe i franczyzowe, jak i we współpracę z niezależnymi agentami. Jeśli klienci chcą zarezerwować wyjazd zdalnie lub oczekują profesjonalnej konsultacji twarzą w twarz, to mają możliwość wyboru. Na końcu najważniejsze jest ich zadowolenie.
Czytaj więcej
Biuro podróży Itaka rozpoczęło sprzedaż rejsów wycieczkowych na sezon zima 2024/2025 i lato 2025. Dla swoich klientów wykupiło część kabin i gwarantuje im opiekę polskiego pilota.
Itaka: Salony własne to wygoda i dobry nastrój klienta
Pierwsze salony firmowe Itaki powstały na początku lat 90. - we Wrocławiu, w Poznaniu, Warszawie i Łodzi. Autorem polityki rozwoju sieci sprzedaży i strategii omnichannel, integrującej wszystkie kanały sprzedaży, jest właśnie wiceprezes Itaki Holdings Piotr Henicz.
Salony firmowe biura podróży otwierane w galeriach handlowych zostały zaprojektowane w minimalistycznym stylu, "z myślą o wygodzie i dobrym nastroju" odwiedzających je klientów, a kompetencje zatrudnionych w nich doradców "obejmują każdy aspekt podróży - od wiedzy na temat oferowanych hoteli i wycieczek, aktualnych promocji, przez znajomość przepisów wjazdowych i niezbędnych dokumentów, aż po doradztwo w zakresie wyboru najkorzystniejszego ubezpieczenia" - zapewnia Itaka w komunikacie.
Czytaj więcej
Pod marką No Limits by Itaka biuro podróży rozpoczęło sprzedaż wyjazdów na narty na sezon zimowy 2024/2025. Oferuje zarówno popularne stacje narciarskie w Europie, jak i mniej znane miejsca "dla odkrywców".