Itaka razy 200, a wkrótce nawet 203

Itaka, największe polskie biuro podróży, otworzyła 200. salon firmowy. Nowy punkt sprzedaży wycieczek znajduje się w Gliwicach, w Parku Handlowym Arena. W tym roku touroperator planuje jeszcze otworzenie trzech nowych salonów.

Publikacja: 20.09.2024 18:52

Itaka ma najwięcej salonów własnych w kraju

Itaka ma najwięcej salonów własnych w kraju

Foto: Itaka

- Okazuje się, że w czasach powszechnego dostępu do nowoczesnych technologii i dynamicznego rozwoju e-commerce bezpośredni kontakt ze sprzedawcą jest dla klientów niezmiernie istotny - mówi cytowany w komunikacie firmy jej wiceprezes Piotr Henicz. - Dlatego Itaka inwestuje we wszystkie formy sprzedaży i sposoby dotarcia do klientów - zarówno online, salony firmowe i franczyzowe, jak i we współpracę z niezależnymi agentami. Jeśli klienci chcą zarezerwować wyjazd zdalnie lub oczekują profesjonalnej konsultacji twarzą w twarz, to mają możliwość wyboru. Na końcu najważniejsze jest ich zadowolenie.

Czytaj więcej

Itaka ma nową ofertę - rejsy na luksusowych statkach pod opieką polskich pilotów

Itaka: Salony własne to wygoda i dobry nastrój klienta

Pierwsze salony firmowe Itaki powstały na początku lat 90. - we Wrocławiu, w Poznaniu, Warszawie i Łodzi. Autorem polityki rozwoju sieci sprzedaży i strategii omnichannel, integrującej wszystkie kanały sprzedaży, jest właśnie wiceprezes Itaki Holdings Piotr Henicz.

Salony firmowe biura podróży otwierane w galeriach handlowych zostały zaprojektowane w minimalistycznym stylu, "z myślą o wygodzie i dobrym nastroju" odwiedzających je klientów, a kompetencje zatrudnionych w nich doradców "obejmują każdy aspekt podróży - od wiedzy na temat oferowanych hoteli i wycieczek, aktualnych promocji, przez znajomość przepisów wjazdowych i niezbędnych dokumentów, aż po doradztwo w zakresie wyboru najkorzystniejszego ubezpieczenia" - zapewnia Itaka w komunikacie.

Czytaj więcej

Itaka: Tylu ofert dla narciarzy, dawno nie było. Od Austrii, przez Gruzję, po Japonię

Itaka w Polsce i Europie Wschodniej

Itaka jest największym polskim biurem podróży - w zeszłym roku obsłużyła 984,5 tysiąca klientów w kraju, a 1,43 miliona, licząc z tymi, których wysłała na wycieczki z innych rynków, na których działa: z Czech, Słowacji, Węgier, Litwy, Łotwy i Estonii.

Sieć sprzedaży Itaki jest też najrozleglejsza. Ale strategia rozwoju kanałów sprzedaży touroperatora napotkała w tym roku na problem – konflikt interesów z największym agentem turystycznym, firmą Wakacje.pl. W efekcie Itaka wypowiedziała umowę agentowi.

Foto: Itaka

Foto: Itaka

Czytaj więcej

Itaka ma nową gwarancję ubezpieczeniową. Największą w historii

- Okazuje się, że w czasach powszechnego dostępu do nowoczesnych technologii i dynamicznego rozwoju e-commerce bezpośredni kontakt ze sprzedawcą jest dla klientów niezmiernie istotny - mówi cytowany w komunikacie firmy jej wiceprezes Piotr Henicz. - Dlatego Itaka inwestuje we wszystkie formy sprzedaży i sposoby dotarcia do klientów - zarówno online, salony firmowe i franczyzowe, jak i we współpracę z niezależnymi agentami. Jeśli klienci chcą zarezerwować wyjazd zdalnie lub oczekują profesjonalnej konsultacji twarzą w twarz, to mają możliwość wyboru. Na końcu najważniejsze jest ich zadowolenie.

Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Biura Podróży
Polska spółka TUI rozwija biznes turystyczny w Czechach. „Podwoimy liczbę klientów”
Biura Podróży
W polskiej turystyce startuje nowa marka. "Prosta, krótka, dobrze się kojarząca”
Biura Podróży
Seria wakacyjnych obniżek przerwana. Pierwszy raz od 11 tygodni jest drożej
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Biura Podróży
Itaka zachęca: Dzięki nam „Langkawi Best Wey”, czyli "Langkawi naprawdę najlepsze"