Robot poliglota zamelduje gościa w hotelu, wyśle fakturę i wskaże lokalne atrakcje

Grupa PHH w partnerstwie z inteliRobots wprowadza narzędzie do obsługi gości wykorzystujące sztuczną inteligencję - inteliRobots.

Publikacja: 26.09.2023 11:13

Pierwszy inteliRobot zacznie działać w hotelu Regent w Warszawie

Pierwszy inteliRobot zacznie działać w hotelu Regent w Warszawie

Foto: Regent Warsaw Hotel

To pierwszy taki polski produkt z wykorzystaniem amerykańskiej technologii, który znacząco usprawni funkcjonowanie usług hotelowych - pisze Polski Holding Hotelowy w komunikacie.

- Wprowadzenie robota inteliRobots do branży hotelarskiej to bardzo ważny krok w kierunku przyszłości, w której technologia odgrywa coraz większą rolę - mówi, cytowany w nim, prezes PHH Gheorghe Marian Cristescu.

- Jest to doskonały przykład innowacyjnego podejścia do obsługi gości, które zrewolucjonizuje sektor hotelarski. Dzięki temu rozwiązaniu możemy w znaczący sposób poprawić efektywność obsługi i podnieść poziom zadowolenia gości. Takie rozwiązanie zapewne przyciągnie uwagę i ciekawość gości, co może przełożyć się na pozytywne opinie i wzrost reputacji hotelu. Obecnie robot jest w fazie testowej, a następnie jako pierwszy będzie wdrożony w naszym hotelu Regent w Warszawie - dodaje prezes.

Czytaj więcej

Bruksela: Uregulować wynajmowanie mieszkań turystom. Mieszkańcy nie mogą cierpieć

InteliRobots został stworzony dla sektora hotelowego, szczególnie recepcji. Ma intuicyjny interfejs umożliwiający zameldowanie i wymeldowanie gościa w sposób błyskawiczny i precyzyjny. Szybko i sprawnie zaprogramuje klucz do pokoju, przetworzy płatność i automatycznie wyśle gościowi fakturę.

Ponadto jest w stanie obsługiwać gości w wielu językach, udzielając informacji na temat hotelu, lokalnych atrakcji i dostępnych udogodnień. W obecnych czasach, gdy bezpieczeństwo i higiena są priorytetem, robot minimalizuje kontakt z personelem i innymi gośćmi - zwraca uwagę PHH. Pracuje nieustannie przez całą dobę, zapewniając dostęp do pomocy i informacji o każdej porze dnia i nocy.

PHH

InteliRobots w hotelarstwie to nowoczesne rozwiązanie, którego celem jest wsparcie zespołu hotelowego w pracy przy meldowaniu gości, obsłudze w restauracji, lobby czy w pokoju hotelowym. Urządzenie będzie w stanie przekazywać informacje do odpowiednich komórek i osób, gdy na przykład gość będzie miał indywidualne, specjalne życzenia związane z pobytem w hotelu lub będzie chciał złożyć zamówienie w restauracji. W planach jest również rozwinięcie funkcji robota w kierunku obsługi gastronomicznej, obejmującej przyjmowanie i rozliczanie zamówień od gości restauracji i baru.

To pierwszy taki polski produkt z wykorzystaniem amerykańskiej technologii, który znacząco usprawni funkcjonowanie usług hotelowych - pisze Polski Holding Hotelowy w komunikacie.

- Wprowadzenie robota inteliRobots do branży hotelarskiej to bardzo ważny krok w kierunku przyszłości, w której technologia odgrywa coraz większą rolę - mówi, cytowany w nim, prezes PHH Gheorghe Marian Cristescu.

Pozostało 85% artykułu
Hotele
Rekordowe zainteresowanie turystów wakacjami w Turcji. Polska „niespodzianką roku”
Hotele
Tureccy hotelarze: Trzeba coś zrobić z all inclusive. Za dużo jedzenia się marnuje
Hotele
„Zrób to dla siebie” - sieć hoteli promuje zrównoważony urlop
Hotele
Egipskie hotele muszą udowodnić, że nie szkodzą środowisku. Mają na to pół roku
Hotele
Hotelarze: Zapowiada się dobra majówka. Układ kalendarza nam sprzyja
Materiał Promocyjny
Dzięki akcesji PKB Polski się podwoił