Pakiety turystyczne pewniejsze od samego noclegu

Materiały promocyjne

Podróżny, który decyduje się na zakup pakietu turystycznego, spędza w hotelu dwa razy więcej nocy niż inni. Rzadziej rezygnuje też z zarezerwowanych usług – wynika z danych Expedii

Expedia rozszerza współpracę z sieciami hotelowymi o sprzedaż noclegów połączonych z dodatkowymi usługami turystycznymi, m.in. przelotami. Zgodnie z danymi portalu, klienci, którzy kupują noclegi w ramach pakietów turystycznych, nie tylko decydują się na pobyty średnio dwa razy dłuższe, ale też o połowę rzadziej z nich rezygnują. Usługi zamawiają też z dwukrotnie większym wyprzedzeniem niż ci, którzy rezerwują samo zakwaterowanie.

Jak informuje portal Preferente, umowę na udostępnienie w witrynie internetowej ofert Expedii podpisała już sieć Barcelo. Początkowo pakiety dynamiczne składające się z pobytu hotelowego i przelotu będą dostępne dla klientów w brytyjskich i amerykańskich serwisach sieci.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

LOT: Polacy występujcie o amerykańskie wizy, to je zniosą

LOT zainicjował akcję społeczną, w której apeluje do Polaków, aby występowali do amerykańskich ambasad ...

Szwecja rekordowo gorąca

W Szwecji odnotowano wczoraj po południu najwyższą w tym roku temperaturę powietrza. W Hässleholm ...

Lotnisko we Wrocławiu: We wrześniu jak w szczycie sezonu

We wrześniu Port Lotniczy Wrocław obsłużył 365 tysięcy podróżnych, o 4 procent więcej niż ...

Polonus i Sindbad łączą siły

Należący do warszawskiego Polonusa system sprzedaży biletów Dworzec onLine będzie obsługiwał także sprzedaż biletów ...

Rosja – polscy turyści uwięzieni po powodzi

Kilkuset turystów, w tym z Polski, utknęło w górach Kaukazu w wyniku powodzi błotnych ...

Grecja nadal na fali popularności

O 18 procent wzrośnie w tym roku liczba turystów przylatujących na regionalne lotniska do ...