Na stronie Polskiej Izby Turystyki ukazało się ogłoszenie: „Teraz i Ty możesz mieć udział w tworzeniu wizerunku najbardziej opiniotwórczej izby turystycznej w Polsce. Dołącz do nas na stanowisku: Specjalista ds. komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej”.
Kandydaci mogą się zgłaszać do 8 lipca. Wśród warunków, jakie powinni spełniać są wykształcenie wyższe („preferowane z zakresu nauk społecznych, mediów i komunikowania społeczno-kulturalnego”), wiedza z zakresu PR i komunikacj, doskonała umiejętność komunikowania się w formie pisemnej i ustnej, rozwinięte zdolności komunikacyjne, umiejętność budowania relacji z otoczeniem, umiejętność sporządzania oficjalnych pism i dokumentów, znajomość nowoczesnych narzędzi komunikacji, w tym mediów społecznościowych, znajomość programów graficznych, do tworzenia raportów, znajomość branży turystycznej i regulującej jej działania prawa, biegła znajomość angielskiego. „Mile” jest także widziane „doświadczenie w public relations, public affairs lub w dziale komunikacji wewnętrznej”.
W ogłoszeniu Izba podaje zakres obowiązków nowego pracownika. Chce mu powierzyć tworzenie strategii komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej, przygotowywanie materiałów informacyjno-promocyjnych do komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej (m.in, newsletter, media społecznościowe, serwisy www Izby, mailing, artykuły branżowe, ulotki), przygotowywaniem komunikatów i informacji prasowych, prowadzenie działań public relations w razie sytuacji kryzysowych, organizowanie cyklicznych spotkań z zarządem, oddziałami i członkami, prowadzenie działań z zakresu public affairs i komunikacji z administracją publiczną (reprezentowanie PIT w kontaktach z instytucjami państwowymi, podmiotami związanymi z usługami turystycznymi i współpraca z nimi), organizowanie stacjonarnych i zdalnych wydarzeń (wsparcie projektów, pozyskiwanie funduszy na realizację zadań statutowych), analizę i raportowanie prowadzonych działań.
Jak czytamy w ogłoszeniu, PIT oferuje:
- interesującą pracę na rozwojowym stanowisku,