Reklama
Rozwiń

W Londynie, Paryżu, Rzymie czeka praca dla specjalistów od promowania turystyki

Polska Organizacja Turystyczna ogłosiła konkurs na dyrektorów swoich zagranicznych ośrodków w Brukseli, Wiedniu, Rzymie, Londynie i Paryżu. Szuka specjalistów znających się na turystyce i marketingu.

Publikacja: 12.10.2023 17:30

W Londynie, Paryżu, Rzymie czeka praca dla specjalistów od promowania turystyki

Foto: Nelly Kamińska

Głównym obowiązkiem dyrektorów będzie turystyczna promocja Polski w Belgii i Luksemburgu, Austrii i Szwajcarii, we Włoszech, w Wielkiej Brytanii, Irlandii Północnej i Republice Irlandii oraz we Francji - pisze POT w ogłoszeniu opublikowanym na stronie internetowej.

Kandydaci muszą mieć wyższe wykształcenie (stopień magistra), korzystać z pełni praw publicznych, być niekarani, mieć co najmniej pięcioletni staż pracy w jednej z następujących dziedzin: turystyka, marketing, sprzedaż, public relations, administracja publiczna, dyplomacja, w tym co najmniej trzyletni staż pracy na stanowisku kierowniczym, mówić biegle po angielsku (ZOPOT w Londynie), francusku (ZOPOT w Brukseli i Paryżu), niemiecku (ZOPOT w Wiedniu) lub włosku (ZOPOT w Rzymie) oraz mieć prawo jazdy kategorii B.

Dodatkowymi atutami będą: znajomość zagadnień z zakresu komunikacji, marketingu i turystyki, znajomość polskiego rynku turystycznego w zakresie atrakcyjności turystycznej, umiejętność organizacji kampanii promocyjnych i zarządzania projektami, znajomość procedur ustawy Prawo zamówień publicznych, znajomość ustawy i statutu Polskiej Organizacji Turystycznej, umiejętność zarządzania personelem, pracy w zespole, nawiązywania kontaktów i radzenia sobie ze stresem.

Czytaj więcej

Polska Organizacja Turystyczna czeka na "Turystyczne odkrycie roku"

Warunkiem udziału w konkursie jest także przedstawienie pisemnej pracy (trzy-pięć stron) na temat „Koncepcja komunikacji marketingowej (na wybranym rynku ZOPOT) w roku 2024, z uwzględnieniem wpływu obecnej sytuacji politycznej na rynek turystyczny”.

W zamian POT oferuje „ciekawą pracę pełną wyzwań” na umowę na czas określony, nie dłuższy niż 33 miesiące (czas kontraktu determinują przepisy kodeksu pracy).

Termin nadsyłania ofert upływa 2 listopada. Wstępna kwalifikacja kandydatów odbędzie się na podstawie przesłanych dokumentów. Wybrani kandydaci zostaną zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną.

Przewidywany termin rozpoczęcia pracy to drugi kwartał 2024 roku (ZOPOT-y w Brukseli, Wiedniu, Rzymie i Londynie) oraz trzeci kwartał 2024 roku (ZOPOT w Paryżu).

Obecnie ZOPOT-ami kierują doświadczeni w tej pracy menedżerowie. Oni również muszą stawać co trzy lata do konkursów. Są to: w Brukseli Dominika Szulc (od 2009 roku), w Wiedniu Marcin Płachno (od 2021 roku), w Rzymie Barbara Minczewa (od 2018 roku, najpierw jako p.o.), w Londynie Dorota Wojciechowska (od 2021 roku), a w Paryżu Tomasz Rudomino (od 2011 roku).

Głównym obowiązkiem dyrektorów będzie turystyczna promocja Polski w Belgii i Luksemburgu, Austrii i Szwajcarii, we Włoszech, w Wielkiej Brytanii, Irlandii Północnej i Republice Irlandii oraz we Francji - pisze POT w ogłoszeniu opublikowanym na stronie internetowej.

Kandydaci muszą mieć wyższe wykształcenie (stopień magistra), korzystać z pełni praw publicznych, być niekarani, mieć co najmniej pięcioletni staż pracy w jednej z następujących dziedzin: turystyka, marketing, sprzedaż, public relations, administracja publiczna, dyplomacja, w tym co najmniej trzyletni staż pracy na stanowisku kierowniczym, mówić biegle po angielsku (ZOPOT w Londynie), francusku (ZOPOT w Brukseli i Paryżu), niemiecku (ZOPOT w Wiedniu) lub włosku (ZOPOT w Rzymie) oraz mieć prawo jazdy kategorii B.

Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Materiał Promocyjny
25 lat działań na rzecz zrównoważonego rozwoju
Popularne Trendy
Dinozaury z Bałtowa zawitały do Warszawy. Ruszyła kampania reklamowa
Popularne Trendy
Hiszpańska turystyka na drodze do kolejnego rekordu. Na celowniku 100 milionów gości
Popularne Trendy
Barcelona stawia na kulturalnych turystów. „Nie ilość, ale jakość”
Popularne Trendy
Relaks nad morzem, gwarancja dobrej pogody, wygoda all inclusive - Polacy planują wakacje