Głównym obowiązkiem dyrektorów będzie turystyczna promocja Polski w Belgii i Luksemburgu, Austrii i Szwajcarii, we Włoszech, w Wielkiej Brytanii, Irlandii Północnej i Republice Irlandii oraz we Francji - pisze POT w ogłoszeniu opublikowanym na stronie internetowej.
Kandydaci muszą mieć wyższe wykształcenie (stopień magistra), korzystać z pełni praw publicznych, być niekarani, mieć co najmniej pięcioletni staż pracy w jednej z następujących dziedzin: turystyka, marketing, sprzedaż, public relations, administracja publiczna, dyplomacja, w tym co najmniej trzyletni staż pracy na stanowisku kierowniczym, mówić biegle po angielsku (ZOPOT w Londynie), francusku (ZOPOT w Brukseli i Paryżu), niemiecku (ZOPOT w Wiedniu) lub włosku (ZOPOT w Rzymie) oraz mieć prawo jazdy kategorii B.
Dodatkowymi atutami będą: znajomość zagadnień z zakresu komunikacji, marketingu i turystyki, znajomość polskiego rynku turystycznego w zakresie atrakcyjności turystycznej, umiejętność organizacji kampanii promocyjnych i zarządzania projektami, znajomość procedur ustawy Prawo zamówień publicznych, znajomość ustawy i statutu Polskiej Organizacji Turystycznej, umiejętność zarządzania personelem, pracy w zespole, nawiązywania kontaktów i radzenia sobie ze stresem.
Czytaj więcej
"Turystyczne odkrycie roku" to nowa kategoria, w której w tym roku Polska Organizacja Turystyczna przyzna certyfikat produktowi turystycznemu. Właśnie ogłosiła, że przyjmuje zgłoszenia do tego i innych wyróżnień.
Warunkiem udziału w konkursie jest także przedstawienie pisemnej pracy (trzy-pięć stron) na temat „Koncepcja komunikacji marketingowej (na wybranym rynku ZOPOT) w roku 2024, z uwzględnieniem wpływu obecnej sytuacji politycznej na rynek turystyczny”.