LOT-y stawiają na wspólną promocję

OPLOT

Biuro Ogólnopolskiego Porozumienia Lokalnych Organizacji Turystycznych (OPLOT) we współpracy z 22 lokalnymi organizacjami turystycznymi przygotowało przewodnik „Odkryj regionalną Polskę”

Projekt ma na celu przybliżenie atrakcji turystycznych w regionach, których promocją zajmują się LOT-y zrzeszone w OPLOT i budowanie rozpoznawalności samych LOT-ów – informuje biuro OPLOT-u w komunikacie.

W przygotowaniu wydawnictwa wzięły udział: Kraina Lessowych Wąwozów, DarLOT, LOT Kociewie, Made in Zakopane, Stowarzyszenie Turystyczne „Kaszuby Północne”, Region Puszczy Białowieskiej, LOT Aglomeracja Wałbrzyska, Wielki Gościniec Litewski, Ekowspólnota Lokalna Organizacja Turystyczna w Mielnie, Częstochowska Organizacja Turystyczna, LOT Roztocze, Płocka Lokalna Organizacja Turystyczna, LOT Ziemia Mrągowska, LOT Mazury, LOT Złocieniec i Pojezierze Drawskie, LOT Zamość i Roztocze, LOT Pojezierze Brodnickie, LOT Marina w Koninie, LOT Serce Kaszub, INLOT Inowrocław, LOT Krynica Morska, LOT Partnerstwo Ziemi Świętego Krzyża.

W każdym rozdziale czytelnik znajdzie informacje o najważniejszych atrakcjach regionu, w tym dla dzieci, ciekawostki i listę rekomendowanych obiektów noclegowych.

OPLOT zaprasza inne LOT-y do wstąpienia w jego szeregi i dołączenia do projektu. Wersję elektroniczną przewodnika będzie uzupełniał na bieżąco, wersję drukowaną – dystrybuował na targach turystycznych, w których uczestniczą członkowie OPLOT-u. Przewodnik można pobrać tutaj.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Politycy nie chcą sprzedać Finnaira

Finnair pogodził się już z tym, że nie weźmie udziału w konsolidacji rynku lotniczego. ...

Lotniska w Berlinie wróciły do pracy

Prowadzony od poniedziałku strajk personelu naziemnego na berlińskich lotniskach Tegel i Schoenefeld zakończył się ...

TGV zmienia nazwę na InOui

Francuska kolej SNCF ogłosiła, że od lipca rozpocznie stopniową zmianę nazwy historycznej marki superszybkich ...

Turcja chce więcej turystów kwalifikowanych

Więcej pieniędzy na promocję i lepsze wykorzystanie nowoczesnych form reklamy – zapowiada minister turystyki ...

Brytyjskie biura podróży tną ceny

Nawet ponad 50 procent sięgają przeceny wyjazdów na sierpień u brytyjskich touroperatorów, takich jak ...

Łódzki andel’s hotelem z pomysłem 10-lecia

Nagrodę specjalną, wyłanianą spośród zwycięzców poprzednich 10 edycji konkursu na „Hotel z pomysłem”, otrzymał ...