Złożyli fałszywą reklamację, muszą zapłacić biuru podróży

Prawie 4 tysiące funtów muszą zapłacić Thomasowi Cookowi klienci, którzy złożyli fałszywą reklamację na zatrucie pokarmowe w czasie wakacji zorganizowanych przez touroperatora

Publikacja: 14.07.2017 10:42

Złożyli fałszywą reklamację, muszą zapłacić biuru podróży

Foto: Pixabay

Jak podaje brytyjski portal TTG Media, chodzi o reklamację złożoną przez klientów biura podróży w maju 2016 roku, a dotyczyła ona wakacji z sierpnia 2013 roku.

Choć wcześniej turyści nie składali zażaleń, po trzech latach od zakończenia podróży ich pełnomocnik podał w sądzie, że w trakcie pobytu na Gran Canarii zatruli się z powodu nieprzestrzegania przez hotel zasad higieny. Goście nie kontaktowali się jednak w tej sprawie z rezydentem, nie wpisali też żadnych uwag w ankiecie oceniającej pobyt. Na pytanie sądu, odpowiedzieli, że kwestionariusz wypełniali w samolocie po wypiciu dużej ilości alkoholu, a zachętą do udzielenia odpowiedzi była szansa na nagrodę.

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: „Strelicje" pokonały „Ślicznotkę"