Reklama
Rozwiń
Reklama

Złożyli fałszywą reklamację, muszą zapłacić biuru podróży

Prawie 4 tysiące funtów muszą zapłacić Thomasowi Cookowi klienci, którzy złożyli fałszywą reklamację na zatrucie pokarmowe w czasie wakacji zorganizowanych przez touroperatora

Publikacja: 14.07.2017 10:42

Złożyli fałszywą reklamację, muszą zapłacić biuru podróży

Foto: Pixabay

Jak podaje brytyjski portal TTG Media, chodzi o reklamację złożoną przez klientów biura podróży w maju 2016 roku, a dotyczyła ona wakacji z sierpnia 2013 roku.

Choć wcześniej turyści nie składali zażaleń, po trzech latach od zakończenia podróży ich pełnomocnik podał w sądzie, że w trakcie pobytu na Gran Canarii zatruli się z powodu nieprzestrzegania przez hotel zasad higieny. Goście nie kontaktowali się jednak w tej sprawie z rezydentem, nie wpisali też żadnych uwag w ankiecie oceniającej pobyt. Na pytanie sądu, odpowiedzieli, że kwestionariusz wypełniali w samolocie po wypiciu dużej ilości alkoholu, a zachętą do udzielenia odpowiedzi była szansa na nagrodę.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Turystyka
Dolina Sanu i Wisły: pięć perełek, które zaskakują
Turystyka
Wizz Air uruchamia nowe połączenie. Popularny kurort dostępny bezpośrednio z Warszawy
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Turystyka
Kruche imperium „Królowej Zakopanego”
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama