Reklama
Rozwiń
Reklama

Złożyli fałszywą reklamację, muszą zapłacić biuru podróży

Prawie 4 tysiące funtów muszą zapłacić Thomasowi Cookowi klienci, którzy złożyli fałszywą reklamację na zatrucie pokarmowe w czasie wakacji zorganizowanych przez touroperatora

Publikacja: 14.07.2017 10:42

Złożyli fałszywą reklamację, muszą zapłacić biuru podróży

Foto: Pixabay

Jak podaje brytyjski portal TTG Media, chodzi o reklamację złożoną przez klientów biura podróży w maju 2016 roku, a dotyczyła ona wakacji z sierpnia 2013 roku.

Choć wcześniej turyści nie składali zażaleń, po trzech latach od zakończenia podróży ich pełnomocnik podał w sądzie, że w trakcie pobytu na Gran Canarii zatruli się z powodu nieprzestrzegania przez hotel zasad higieny. Goście nie kontaktowali się jednak w tej sprawie z rezydentem, nie wpisali też żadnych uwag w ankiecie oceniającej pobyt. Na pytanie sądu, odpowiedzieli, że kwestionariusz wypełniali w samolocie po wypiciu dużej ilości alkoholu, a zachętą do udzielenia odpowiedzi była szansa na nagrodę.

RP.PL i The New York Times!

Kup roczną subskrypcję w promocji - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Turystyka
Dolina Sanu i Wisły: pięć perełek, które zaskakują
Turystyka
Wizz Air uruchamia nowe połączenie. Popularny kurort dostępny bezpośrednio z Warszawy
Materiał Promocyjny
Jak budować strategię cyberodporności
Turystyka
Kruche imperium „Królowej Zakopanego”
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama