Betlej: Zaskakująco słaba sprzedaż wycieczek

Niechęć ludzi do wydawania pieniędzy, nieadekwatny do wzrostu PKB wzrost płac, liczenie, że w last minute będzie taniej i wytracenie znaczenia 500 plus – to czynniki, z którymi muszą się liczyć touroperatorzy w nowym sezonie – wskazuje ekspert

Publikacja: 23.10.2018 02:08

Betlej: Zaskakująco słaba sprzedaż wycieczek

Foto: AFP

ff

Sprzedaż wycieczek wróciła do poziomu sprzed roku – pisze prezes Instytutu Badań Rynku Turystycznego Traveldata Andrzej Betlej rozpoczynając cotygodniowy materiał analizujący wydarzenia ostatnich dni w turystyce wyjazdowej. I dalej: dla najważniejszych w branży imprez lotniczych wyniosła ona 2 procent, podczas gdy tydzień wcześniej było to 12,8 procent, a przed dwoma tygodniami 23,4 procent.

Czytaj też: "W biurach podróży Egipt i Turcja na czele".

Pozostało 96% artykułu

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: „Strelicje" pokonały „Ślicznotkę"