Reklama

Betlej: Zaskakująco słaba sprzedaż wycieczek

Niechęć ludzi do wydawania pieniędzy, nieadekwatny do wzrostu PKB wzrost płac, liczenie, że w last minute będzie taniej i wytracenie znaczenia 500 plus – to czynniki, z którymi muszą się liczyć touroperatorzy w nowym sezonie – wskazuje ekspert

Publikacja: 23.10.2018 02:08

Betlej: Zaskakująco słaba sprzedaż wycieczek

Foto: AFP

ff

Sprzedaż wycieczek wróciła do poziomu sprzed roku – pisze prezes Instytutu Badań Rynku Turystycznego Traveldata Andrzej Betlej rozpoczynając cotygodniowy materiał analizujący wydarzenia ostatnich dni w turystyce wyjazdowej. I dalej: dla najważniejszych w branży imprez lotniczych wyniosła ona 2 procent, podczas gdy tydzień wcześniej było to 12,8 procent, a przed dwoma tygodniami 23,4 procent.

Czytaj też: "W biurach podróży Egipt i Turcja na czele".

Pozostało jeszcze 96% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Turystyka
Dolina Sanu i Wisły: pięć perełek, które zaskakują
Turystyka
Wizz Air uruchamia nowe połączenie. Popularny kurort dostępny bezpośrednio z Warszawy
Turystyka
Kruche imperium „Królowej Zakopanego”
Reklama
Reklama