Reklama
Rozwiń

Przyszłość widzimy w poszerzonym hotelarstwie

Zamiast konkurować z Googlem czy Amazonem zdecydowaliśmy się na współpracę z nimi. Blisko pracujemy też z Facebookiem. Staramy się wykorzystać, co mają najlepszego – mówi Maud Bailly, dyrektor AccorHotels odpowiedzialna za cyfryzację, sprzedaż, dystrybucję i IT

Publikacja: 18.10.2018 06:02

Maud Bailly odpowiada za cyfryzację w AccorHotels od kwietnia 2017 roku

Maud Bailly odpowiada za cyfryzację w AccorHotels od kwietnia 2017 roku

Foto: materiały prasowe

Marzena German: AccorHotels w zeszłym roku obchodził 50-lecie istnienia. Czy firma, która może pochwalić się takimi tradycjami, weszła już na dobre w erę cyfryzacji?

Maud Bailly: To spore wyzwanie, bo trzeba pamiętać, że branża turystyczna działa w realnym świecie i nigdy nie będzie w pełni cyfrowa. Ostatecznie hotel to budynek, w którym goście chcą się wyspać w komfortowym łóżku i usiąść wygodnie przy stole, aby zjeść posiłek.

Pozostało jeszcze 96% artykułu

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Turystyka
Kruche imperium „Królowej Zakopanego”
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta