Reklama

Przyszłość widzimy w poszerzonym hotelarstwie

Zamiast konkurować z Googlem czy Amazonem zdecydowaliśmy się na współpracę z nimi. Blisko pracujemy też z Facebookiem. Staramy się wykorzystać, co mają najlepszego – mówi Maud Bailly, dyrektor AccorHotels odpowiedzialna za cyfryzację, sprzedaż, dystrybucję i IT

Publikacja: 18.10.2018 06:02

Maud Bailly odpowiada za cyfryzację w AccorHotels od kwietnia 2017 roku

Maud Bailly odpowiada za cyfryzację w AccorHotels od kwietnia 2017 roku

Foto: materiały prasowe

Marzena German: AccorHotels w zeszłym roku obchodził 50-lecie istnienia. Czy firma, która może pochwalić się takimi tradycjami, weszła już na dobre w erę cyfryzacji?

Maud Bailly: To spore wyzwanie, bo trzeba pamiętać, że branża turystyczna działa w realnym świecie i nigdy nie będzie w pełni cyfrowa. Ostatecznie hotel to budynek, w którym goście chcą się wyspać w komfortowym łóżku i usiąść wygodnie przy stole, aby zjeść posiłek.

Pozostało jeszcze 96% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Turystyka
Dolina Sanu i Wisły: pięć perełek, które zaskakują
Turystyka
Wizz Air uruchamia nowe połączenie. Popularny kurort dostępny bezpośrednio z Warszawy
Turystyka
Kruche imperium „Królowej Zakopanego”
Reklama
Reklama