Turysta nad prezent przekłada dobrą obsługę

Turyści nie przywiązują wielkiej uwagi do programów motywacyjnych. Zamiast dostawać prezenty za lojalność, wolą być dobrze obsłużeni - wynika z analizy Google'a

Publikacja: 27.08.2018 06:17

Turysta nad prezent przekłada dobrą obsługę

Foto: Bloomberg

Dział analiz danych marketingowych i badań Google'a, Think with Google, twierdzi, że w turystyce programy lojalnościowe są przy rezerwowaniu usług mniej ważne niż jakość obsługi. Poza dobrą jakością serwisu (60 procent odpowiedzi), znaczenie ma łatwość poruszania się po stronie internetowej sprzedającego usługi (55 procent) i oceny innych internautów (50 procent) o produkcie, którego się szuka. Zachęta w postaci systemu nagród jako jeden z czynników decydujących o wyborze danej usługi zajmuje czwarte miejsce w zestawieniu (46 procent).

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Turystyka
Kruche imperium „Królowej Zakopanego”
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem