Aktualizacja: 27.08.2018 06:17 Publikacja: 27.08.2018 06:17
Foto: Bloomberg
Dział analiz danych marketingowych i badań Google'a, Think with Google, twierdzi, że w turystyce programy lojalnościowe są przy rezerwowaniu usług mniej ważne niż jakość obsługi. Poza dobrą jakością serwisu (60 procent odpowiedzi), znaczenie ma łatwość poruszania się po stronie internetowej sprzedającego usługi (55 procent) i oceny innych internautów (50 procent) o produkcie, którego się szuka. Zachęta w postaci systemu nagród jako jeden z czynników decydujących o wyborze danej usługi zajmuje czwarte miejsce w zestawieniu (46 procent).
Pierwsze sale nowego, oczekiwanego od lat flagowego muzeum Egiptu, zostały udostępnione zwiedzającym. Na razie t...
Wierzyciele bezskutecznie szukają majątku jednej z najbogatszych do niedawna Polek. I stawiają jej coraz poważni...
Polacy pokochali parki rozrywki, o czym może świadczyć rosnąca liczba tego typu miejsc. Wkrótce ma się ona powię...
Ekskluzywny hotel na wyspie Kos i biuro podróży Grecos Holiday zostali zwycięzcami konkursu na najlepszy produkt...
Dzięki wynikom konkursu Kompas Wakacyjny łatwiej mi pracować i przekonywać klientów do wyjazdów – mówi agent tur...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas