Prezes POT: Więcej nowoczesnej promocji

- W przyszłym roku czekają nas duże zmiany - zwiększamy budżet na promocję o 25 procent a największy nacisk położymy na wykorzystanie w promocji internetu - zapowiada prezes Polskiej Organizacji Turystycznej

Publikacja: 25.10.2017 13:14

Prezes Robert Andrzejczyk (drugi z lewej) w otoczeniu dyrektorów

Prezes Robert Andrzejczyk (drugi z lewej) w otoczeniu dyrektorów

Foto: Polska Organizacja Turystyczna

Robert Andrzejczyk, który objął stanowisko zaledwie pięć tygodni temu, spotkał się na dorocznej naradzie z przedstawicielami zagranicznych biur POT na świecie. Do Warszawy przyjechali szefowie placówek z Wiednia, Brukseli, Amsterdamu, Paryża, Madrytu, Berlina, Tokio, Moskwy, Sztokholmu, Rzymu, Kijowa, Nowego Jorku, Londynu i Pekinu.

Pierwszego dnia dyrektorzy spotykali się indywidualnie z prezesem Andrzejczykiem, a także z dyrektorami departamentu instrumentów marketingowych – Patrykiem Antonikiem i Piotrem Głodem. Chodziło głównie o podsumowanie rocznej działalności ZOPOT-ów (Zagraniczny Oddział POT) i plany na przyszłość. Zjedli też wspólny obiad z wiceministrem sportu i turystyki Dariuszem Rogowskim i prezesem POT.

Pozostało jeszcze 83% artykułu
O tym jak szybko zmienia się świat. Ameryka z nowym prezydentem. Chiny z własnymi rozwiązaniami AI. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, inspirujemy, analizujemy

Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: „Strelicje" pokonały „Ślicznotkę"