Tunezja chce przyciągać wysoką jakością usług

„Quality Tourism Tunisia” - projekt przygotowany przez tunezyjskie ministerstwo turystyki we współpracy z resortami z Francji i Austrii - ma wpłynąć na jakość usług w branży turystycznej

Aktualizacja: 24.10.2017 08:47 Publikacja: 24.10.2017 08:20

Tunezja chce przyciągać wysoką jakością usług

Foto: Pixabay

Jak informuje portal Tunisian News Gazette, po dwóch latach współpracy zespołów z trzech krajów powstał projekt, który ma podnieść poziom usług w pięciu obszarach turystyki: w biurach podróży, hotelach i hotelach butikowych, obiektach zakwaterowania typu bed&breakfast i hostelach na terenach wiejskich, restauracjach i atrakcjach (muzea, miejsca archeologiczne). Obiekty, które spełnią wymagania określone przez ministerstwo, mogą starać się o uzyskanie certyfikatu „Quality Tourism Tunisia". Oceniane będą m.in. powitanie gościa, standard usług, dostępność informacji, łatwość poznawania Tunezji jako kierunku turystycznego, kompetencje i kwalifikacje pracowników oraz ich umiejętność słuchania.

19 zł za pierwszy miesiąc czytania RP.PL

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: „Strelicje" pokonały „Ślicznotkę"