Betlej: Sondaż ze szkodą dla wizerunku turystyki

Sondaż przeprowadzony przez instytut badania opinii publicznej Ipsos dla Mondial Assistance jak zwykle pokazuje wyniki nieprzystające do rzeczywistości. Niewiarygodne dane wpływają źle na postrzeganie branży turystycznej – wskazuje ekspert

Publikacja: 12.06.2017 09:21

Betlej: Sondaż ze szkodą dla wizerunku turystyki

Foto: Filip Frydrykiewicz

Raport Polskiego Związku Organizatorów Turystyki za pierwszy pełny tydzień czerwca przyniósł wiadomość, że liczba sprzedanych w biurach podróży wycieczek lotniczych była mniejsza niż przed rokiem o 1,1 procent ("W biurach podróży przedwakacyjne przeceny"). Była to druga ujemna dynamika wzrostu od początku kwietnia, który zainicjował słabszą dynamikę sprzedaży w zorganizowanej turystyce wyjazdowej – taką uwagą prezes Instytutu Badań Rynku Turystycznego Traveldata Andrzej Betlej rozpoczyna analizę minionego tygodnia.

Pozostało 97% artykułu

Ten artykuł przeczytasz z aktywną subskrypcją rp.pl

Zyskaj dostęp do ekskluzywnych treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Rzetelne informacje, różne perspektywy, komentarze i opinie. Artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Cykl Partnerski
Miasta w dobie zmiany klimatu
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: „Strelicje" pokonały „Ślicznotkę"