Betlej: Sondaż ze szkodą dla wizerunku turystyki

Sondaż przeprowadzony przez instytut badania opinii publicznej Ipsos dla Mondial Assistance jak zwykle pokazuje wyniki nieprzystające do rzeczywistości. Niewiarygodne dane wpływają źle na postrzeganie branży turystycznej – wskazuje ekspert

Publikacja: 12.06.2017 09:21

Betlej: Sondaż ze szkodą dla wizerunku turystyki

Foto: Filip Frydrykiewicz

Raport Polskiego Związku Organizatorów Turystyki za pierwszy pełny tydzień czerwca przyniósł wiadomość, że liczba sprzedanych w biurach podróży wycieczek lotniczych była mniejsza niż przed rokiem o 1,1 procent ("W biurach podróży przedwakacyjne przeceny"). Była to druga ujemna dynamika wzrostu od początku kwietnia, który zainicjował słabszą dynamikę sprzedaży w zorganizowanej turystyce wyjazdowej – taką uwagą prezes Instytutu Badań Rynku Turystycznego Traveldata Andrzej Betlej rozpoczyna analizę minionego tygodnia.

Pozostało jeszcze 97% artykułu

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Turystyka
Kruche imperium „Królowej Zakopanego”
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Materiał Promocyjny
Bank Pekao nagrodzony w konkursie The Drum Awards for Marketing EMEA za działania w Fortnite
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta