Reklama
Rozwiń
Reklama

Co czwarty hotel z błędną ofertą w sieci

Co czwarta oferta hotelowa prezentowana przez internetowe agencje turystyczne jest błędna - wynika z analizy HRS i stowarzyszenia podróży służbowych GBTA

Publikacja: 24.03.2017 07:11

Co czwarty hotel z błędną ofertą w sieci

Foto: Pixabay

Jak informuje portal Biz Travel, z analizy przeprowadzonej przez portal HRS i Międzynarodowe Stowarzyszenie Podróży Służbowych GBTA wynika, że nie wszystkie wynegocjowane przez pośredników oferty są prawidłowo przedstawiane w sieci.

Portal sprawdził ponad 23 tysiące ofert i, jak się okazało, jedna czwarta z nich zawierała błędy. Odnosiły się one do wysokości cen lub usług dodatkowych. W 11 procentach przypadków koszty zakwaterowania były wyższe niż te wynegocjowane z hotelarzami przez firmy.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Turystyka
Dolina Sanu i Wisły: pięć perełek, które zaskakują
Turystyka
Wizz Air uruchamia nowe połączenie. Popularny kurort dostępny bezpośrednio z Warszawy
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Turystyka
Kruche imperium „Królowej Zakopanego”
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama