Co czwarty hotel z błędną ofertą w sieci

Co czwarta oferta hotelowa prezentowana przez internetowe agencje turystyczne jest błędna - wynika z analizy HRS i stowarzyszenia podróży służbowych GBTA

Publikacja: 24.03.2017 07:11

Co czwarty hotel z błędną ofertą w sieci

Foto: Pixabay

Jak informuje portal Biz Travel, z analizy przeprowadzonej przez portal HRS i Międzynarodowe Stowarzyszenie Podróży Służbowych GBTA wynika, że nie wszystkie wynegocjowane przez pośredników oferty są prawidłowo przedstawiane w sieci.

Portal sprawdził ponad 23 tysiące ofert i, jak się okazało, jedna czwarta z nich zawierała błędy. Odnosiły się one do wysokości cen lub usług dodatkowych. W 11 procentach przypadków koszty zakwaterowania były wyższe niż te wynegocjowane z hotelarzami przez firmy.

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Subskrybuj
gazeta
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Turystyka
Kruche imperium „Królowej Zakopanego”
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Materiał Promocyjny
Lenovo i Motorola dalej rosną na polskim rynku