Co czwarty hotel z błędną ofertą w sieci

Co czwarta oferta hotelowa prezentowana przez internetowe agencje turystyczne jest błędna - wynika z analizy HRS i stowarzyszenia podróży służbowych GBTA

Publikacja: 24.03.2017 07:11

Co czwarty hotel z błędną ofertą w sieci

Foto: Pixabay

Jak informuje portal Biz Travel, z analizy przeprowadzonej przez portal HRS i Międzynarodowe Stowarzyszenie Podróży Służbowych GBTA wynika, że nie wszystkie wynegocjowane przez pośredników oferty są prawidłowo przedstawiane w sieci.

Portal sprawdził ponad 23 tysiące ofert i, jak się okazało, jedna czwarta z nich zawierała błędy. Odnosiły się one do wysokości cen lub usług dodatkowych. W 11 procentach przypadków koszty zakwaterowania były wyższe niż te wynegocjowane z hotelarzami przez firmy.

Miesięczny limit darmowych artykułów został wyczerpany

Ten artykuł przeczytasz z aktywną subskrypcją rp.pl!

Teraz 4 zł za tydzień dostępu do rp.pl!

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Czytaj bez ograniczeń artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: „Strelicje" pokonały „Ślicznotkę"
Turystyka
Turcy mają nowy pomysł na all inclusive
Materiał Promocyjny
Mity i fakty – Samochody elektryczne nie są ekologiczne
Turystyka
Włoskie sklepiki bez mafijnych pamiątek