Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 02.08.2016 11:28 Publikacja: 01.08.2016 00:01
Jak cię widzą, tak cię piszą – mówi znane polskie przysłowie. Badania psychologiczne i neurologiczne dowodzą, że ludzki mózg ocenia drugą osobę po upływie mniej niż sekundy. Dotyczy to głównie wrażeń negatywnych. Na początku ocenie podlega wygląd, chwilę później ton głosu i gestykulacja. Dopiero po upływie kilkudziesięciu sekund rolę zaczyna grać to, co dana osoba mówi. To dlatego w otoczeniu biznesowym kładzie się nacisk nie tylko na kompetencje, ale również na wygląd. Gdy przychodzi do reprezentowania firmy na zewnątrz, staje się on jeszcze ważniejszy. Wizerunek pracownika wpływa na ocenę przedsiębiorstwa, w imieniu którego występuje. By ocena była celująca, warto trzymać się siedmiu porad przygotowanych przez profesjonalnych fashionistów.
Pierwsze sale nowego, oczekiwanego od lat flagowego muzeum Egiptu, zostały udostępnione zwiedzającym. Na razie t...
Wierzyciele bezskutecznie szukają majątku jednej z najbogatszych do niedawna Polek. I stawiają jej coraz poważni...
Polacy pokochali parki rozrywki, o czym może świadczyć rosnąca liczba tego typu miejsc. Wkrótce ma się ona powię...
Ekskluzywny hotel na wyspie Kos i biuro podróży Grecos Holiday zostali zwycięzcami konkursu na najlepszy produkt...
Polski bank z wyróżnieniem w kategorii Metaverse. Międzynarodowe jury doceniło innowacyjną kampanię Pekao dla młodych klientów.
Dzięki wynikom konkursu Kompas Wakacyjny łatwiej mi pracować i przekonywać klientów do wyjazdów – mówi agent tur...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas