Pojawi się kolejny przewoźnik z Półwyspu Arabskiego – Etihad Regional, czyli europejska odnoga luksusowego Etihadu z Abu Zabi, która będzie latała na trasie Wrocław – Berlin Tegel oraz Poznań – Berlin Tegel. Od marca 2014 r. arabski przewoźnik chce codziennie testować to połączenie małymi 50-osobowymi saabami 2000.
Do Warszawy przyleci też słoweńska Adria, która zainauguruje rejsy z Lublany na lotnisko im. Chopina – połączenie to będzie wykonywała dwa razy w tygodniu.
Trzecia linia to niemiecki Germanwings, niskokosztowy przewoźnik należący do Lufthansy, która zastąpi linię matkę na wszystkich trasach Polska – Niemcy, z wyjątkiem połączeń do centrów przesiadkowych w Monachium i Frankfurcie. Jako nowość wprowadzi ona połączenie Warszawa – Kolonia.
Znacznie większy niż dotychczas będzie wybór połączeń do Hiszpanii, a to dzięki wejściu Vuelinga, jedynej taniej linii, która oferuje rejsy z przesiadkami, np. w Barcelonie. Vueling będzie latał z Warszawy i Krakowa na lotnisko El Prat w Barcelonie oraz z Warszawy do Madrytu Barajas. Stamtąd oferuje tanie połączenia na Baleary (np. Palma) oraz na Wyspy Kanaryjskie i do portów Hiszpanii kontynentalnej.
Z Warszawy do Barcelony będzie można także polecieć trzy razy w tygodniu linią niskokosztową Norwegian, tyle że w mało atrakcyjnych godzinach, bo późnym wieczorem.