Reklama

Accor wprowadza nową markę hotelową

Marka greet jest odpowiedzią na proekologiczne trendy, za którymi podąża coraz więcej turystów. Hotelarze, którzy zdecydują się działać pod tym szyldem, będą mogli wyposażyć swoje obiekty w używane sprzęty

Publikacja: 24.09.2019 12:44

Foto: Materiały promocyjne

„Dziś, bardziej niż kiedykolwiek wcześniej, podróżni chcą wysokiej jakości i niedrogich hoteli, jednocześnie starając się nadać sens swoim zakupom i zmniejszyć ich wpływ na planetę" - objaśnia Accor ideę nowej marki w komunikacie.

Czytaj też: "Accor rozwija sieć butikowych hoteli MGallery".

Pozostało jeszcze 84% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Turystyka
Dolina Sanu i Wisły: pięć perełek, które zaskakują
Turystyka
Wizz Air uruchamia nowe połączenie. Popularny kurort dostępny bezpośrednio z Warszawy
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Turystyka
Kruche imperium „Królowej Zakopanego”
Materiał Promocyjny
Nowy Ursus to wyjątkowy projekt mieszkaniowy w historii Ronsona
Reklama
Reklama