Aktualizacja: 18.03.2019 00:56 Publikacja: 18.03.2019 00:56
Foto: Filip Frydrykiewicz
Słaba sprzedaż wyjazdów z biurami podróży „pozostaje w znacznym niekorzystnym kontraście z optymistycznym i niezwykle dynamicznym pod tym względem poprzednim sezonem, gdy roczna dynamika wzrostu sprzedaży wynosiła o tej porze około 45 procent" - taką konstatacją prezes Instytutu Badań Rynku Turystycznego Traveldata Andrzej Betlej otwiera swój cotygodniowy przegląd cen w turystyce wyjazdowej.
Na razie – relacjonuje sytuację na rynku - nie pomagają turystyce wyjazdowej ani przyspieszenie wzrostu dochodów gospodarstw domowych, ani stabilne ceny w biurach podróży, ani „zanikające obawy o wystąpienie niebezpiecznych wydarzeń" w miejscach wakacyjnego wypoczynku. Jego zdaniem blokują sprzedaż niezrozumiale słabe nastroje konsumentów i odsuwanie zakupu wycieczek ze względu na oczekiwanie specjalnych cen.
Pierwsze sale nowego, oczekiwanego od lat flagowego muzeum Egiptu, zostały udostępnione zwiedzającym. Na razie t...
Wierzyciele bezskutecznie szukają majątku jednej z najbogatszych do niedawna Polek. I stawiają jej coraz poważni...
Polacy pokochali parki rozrywki, o czym może świadczyć rosnąca liczba tego typu miejsc. Wkrótce ma się ona powię...
Ekskluzywny hotel na wyspie Kos i biuro podróży Grecos Holiday zostali zwycięzcami konkursu na najlepszy produkt...
Dzięki wynikom konkursu Kompas Wakacyjny łatwiej mi pracować i przekonywać klientów do wyjazdów – mówi agent tur...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas