Reklama
Rozwiń

Warszawa stawia na biznes, IT, modę i design

Warszawska Organizacja Turystyczna i Urząd m. st. Warszawy pracują nad dokumentami określającymi kierunki rozwoju stolicy. Wśród priorytetów wymieniają usługi dla biznesu i technologie informatyczne

Publikacja: 29.01.2019 09:51

Wiceprezes Warszawskiej Organizacji Turystycznej Mateusz Czerwiński

Wiceprezes Warszawskiej Organizacji Turystycznej Mateusz Czerwiński

Foto: Newseria Biznes

Pociąga to za sobą dynamiczny rozwój rynku powierzchni biurowych i konferencyjnych. Miasto zamierza też lobbować na rzecz powstania centrum kongresowego.

- Warszawska Organizacja Turystyczna i jej dział Warsaw Convention Bureau, który zajmuje się pozyskiwaniem międzynarodowych kongresów i wydarzeń, współpracuje blisko z urzędem miasta, szczególnie z Biurem Rozwoju Gospodarczego. Wspólnie pracujemy nad kilkoma dokumentami strategicznymi określającymi, które kierunki gospodarki będą się szczególnie silnie rozwijać i na które miasto będzie stawiało. To między innymi business shared services, nowoczesne informatyczne technologie, ale też, co ciekawe, branża fashion i design - mówi agencji informacyjnej Newseria Biznes wiceprezes Warszawskiej Organizacji Turystycznej Mateusz Czerwiński.

Pozostało jeszcze 85% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Turystyka
Kruche imperium „Królowej Zakopanego”
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta