Aktualizacja: 29.01.2019 09:51 Publikacja: 29.01.2019 09:51
Wiceprezes Warszawskiej Organizacji Turystycznej Mateusz Czerwiński
Foto: Newseria Biznes
Pociąga to za sobą dynamiczny rozwój rynku powierzchni biurowych i konferencyjnych. Miasto zamierza też lobbować na rzecz powstania centrum kongresowego.
- Warszawska Organizacja Turystyczna i jej dział Warsaw Convention Bureau, który zajmuje się pozyskiwaniem międzynarodowych kongresów i wydarzeń, współpracuje blisko z urzędem miasta, szczególnie z Biurem Rozwoju Gospodarczego. Wspólnie pracujemy nad kilkoma dokumentami strategicznymi określającymi, które kierunki gospodarki będą się szczególnie silnie rozwijać i na które miasto będzie stawiało. To między innymi business shared services, nowoczesne informatyczne technologie, ale też, co ciekawe, branża fashion i design - mówi agencji informacyjnej Newseria Biznes wiceprezes Warszawskiej Organizacji Turystycznej Mateusz Czerwiński.
Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.
Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Pierwsze sale nowego, oczekiwanego od lat flagowego muzeum Egiptu, zostały udostępnione zwiedzającym. Na razie t...
Wierzyciele bezskutecznie szukają majątku jednej z najbogatszych do niedawna Polek. I stawiają jej coraz poważni...
Polacy pokochali parki rozrywki, o czym może świadczyć rosnąca liczba tego typu miejsc. Wkrótce ma się ona powię...
Ekskluzywny hotel na wyspie Kos i biuro podróży Grecos Holiday zostali zwycięzcami konkursu na najlepszy produkt...
Dzięki wynikom konkursu Kompas Wakacyjny łatwiej mi pracować i przekonywać klientów do wyjazdów – mówi agent tur...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas