Halo Szczyrk, Halo Hel, Halo Toruń – państwowe hotele zmieniają markę

Polski Holding Hotelowy wprowadza na rynek własną markę hoteli. Halo ma zachęcać do wspólnego wypoczynku „w przyjaznej, komfortowej atmosferze, w atrakcyjnych turystycznie miejscach Polski”. Jako pierwsze zmienią nazwę obiekty w Szczyrku, na Helu, w Toruniu i Szczecinie.

Publikacja: 16.10.2023 09:58

Hotel Halo Szczyrk jest jednym z pierwszych czterech hoteli, którym nadano nową markę

Hotel Halo Szczyrk jest jednym z pierwszych czterech hoteli, którym nadano nową markę

Foto: Polski Holding Hotelowy

Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami Polski Holding Hotelowy wprowadza na rynek nową markę hotelową „Halo”. Jak informuje w komunikacie, prace nad własnym „soft brandem” holding rozpoczął jeszcze w 2019 roku, jednak wybuch pandemii opóźnił te plany. Zagroń w Szczyrku, Kopernik w Toruniu, Rycerski w Szczecinie i Cassubia w Helu to hotele i obiekty z Grupy PHH, które jako pierwsze przyjmą gości pod nową marką Halo.

Cieszę się, że możemy oficjalnie ogłosić naszą nową markę – Halo! Wprowadzenie na polski rynek hotelowy nowego, polskiego brandu to nasza odpowiedź na turystyczne potrzeby gości, którzy chcą odpoczywać w pięknych, polskich destynacjach –mówi cytowany w komunikacie firmy jej prezes Gheorghe Marian Cristescu. – To marka, która oferuje nowoczesny, międzynarodowy standard w cenach, które konkurują z lokalnymi obiektami i pensjonatami. Jest przyjazna dla każdego gościa, otwarta dla wszystkich ceniących wspólny odpoczynek z rodziną i przyjaciółmi, jak i dla tych, którzy wolą spędzać czas we własnym towarzystwie. Chcemy, aby każdy nasz gość czuł się jak najbardziej komfortowo.

Halo - dobra nazwa, łatwo zapamiętać

Przeprowadziliśmy badania rynku i zdecydowanie wygrało „Halo”. Chcieliśmy, aby już sama nazwa marki przykuwała uwagę gości, kojarzyła się z powitaniem i miejscem, w którym stoi hotel, a jednocześnie była łatwa do zapamiętania – dodaje kierownik ds. marketingu PHH i jednocześnie autorka nazwy Anna Izdebska.

Marka Halo ma lokalny charakter. Zachęca do aktywnego odpoczynku w pięknych polskich destynacjach, zarówno w górach, jak i nad morzem. Jest również doskonałą propozycją dla miłośników historii, kultury i architektury, którzy chcą spędzić czas w pięknej okolicy pełnej ciekawych atrakcji turystycznych. Ze swojego otoczenia czerpie to, co charakterystyczne dla danego miejsca, nawiązując wystrojem do górskich krajobrazów w Szczyrku czy motywów marynistycznych w Helu. Koresponduje także z historią i kulturą danego miasta – w Torunia z miejscem urodzenia sławnego astronoma, Mikołaja Kopernika, a w Szczecinie z nowoczesną Filharmonią Szczecińską” – czytamy w komunikacie.

Kolorystyka wystroju Halo „nawiązuje do bogactwa polskiej natury”. Wnętrza urządzone są z użyciem „solidnych materiałów”, i zastosowaniem „prostych form”, co ma dawać poczucie spokoju, ale i tworzyć „sympatyczną atmosferę”. „Stawia na codzienność i współczesność. Jest przyjazna dla każdego turysty i stanowi uporządkowaną, harmonijną przestrzeń. – Wszystkie elementy, które składają się na tę markę zostały starannie przygotowane i poprzedzone badaniami rynku. Sprecyzowane są wszystkie detale nowej marki – od identyfikacji wizualnej, poprzez uniformy pracowników, po zewnętrzne oznakowanie obiektów – zapewnia w komunikacie dyrektor handlowa PHH Renata Pawłowska-Maciak.

Przy rumianku i planszówkach

Marka Halo ma zachęcać do „doceniania codzienności, cieszenia się ze zwyczajnych chwil” w tym do wspólnego biesiadowania, słuchania muzyki, grillowania czy grania w planszówki. „We wszystkich obiektach działających pod nowym brandem znajdują się gadżety w stylu „Halo”, skłaniające do wspólnej zabawy zarówno dzieci, jak i dorosłych”.

Jak zapewnia PHH, w hotelach Halo dużą wagę przykłada się także do jedzenia. Mają to być „proste potrawy, wykonane z kunsztem, z najlepszych lokalnych składników” a do picia podawane są melisa, mięta i rumianek.

W kolejnych latach holding planuje zmieniać markę kolejnym hotelom z Grupy PHH (ma ich obecnie 54), między innymi w Wiśle, Międzyzdrojach, Krynicy, Kołobrzegu i Zakopanem.

Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami Polski Holding Hotelowy wprowadza na rynek nową markę hotelową „Halo”. Jak informuje w komunikacie, prace nad własnym „soft brandem” holding rozpoczął jeszcze w 2019 roku, jednak wybuch pandemii opóźnił te plany. Zagroń w Szczyrku, Kopernik w Toruniu, Rycerski w Szczecinie i Cassubia w Helu to hotele i obiekty z Grupy PHH, które jako pierwsze przyjmą gości pod nową marką Halo.

Cieszę się, że możemy oficjalnie ogłosić naszą nową markę – Halo! Wprowadzenie na polski rynek hotelowy nowego, polskiego brandu to nasza odpowiedź na turystyczne potrzeby gości, którzy chcą odpoczywać w pięknych, polskich destynacjach –mówi cytowany w komunikacie firmy jej prezes Gheorghe Marian Cristescu. – To marka, która oferuje nowoczesny, międzynarodowy standard w cenach, które konkurują z lokalnymi obiektami i pensjonatami. Jest przyjazna dla każdego gościa, otwarta dla wszystkich ceniących wspólny odpoczynek z rodziną i przyjaciółmi, jak i dla tych, którzy wolą spędzać czas we własnym towarzystwie. Chcemy, aby każdy nasz gość czuł się jak najbardziej komfortowo.

Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Hotele
Hotelarze oceniają, że październik był stabilny, ale listopad zapowiada się słabo
Hotele
Booking.com narzeka na koszty. Będzie zwalniał pracowników
Hotele
Grecka Grupa Mitsis zainwestuje ćwierć miliarda euro w odnowienie swoich hoteli
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Hotele
Prezes HOTREC: Atutem europejskiego hotelarstwa są tradycja i gościnność. Warto się ich trzymać