Slowhop.com to założony siedem lat temu polski serwis z „najbardziej klimatycznymi noclegami w Polsce”, w którym swoją ofertę prezentuje aktualnie ponad 1,8 tysiąca właścicieli gospodarstw agroturystycznych, rodzinnych pensjonatów, butikowych hoteli, domów gościnnych i wakacyjnych - czytamy w komunikacie prasowym.
Twórcy portalu doszli do wniosku, że turystyka to dużo więcej niż noclegi, i poszerzają ofertę o gastronomię oraz zajęcia kulturalne, sportowe i przyrodnicze. Nowe miejsca będą prezentowane w portalu w formie wizytówek z danymi kontaktowymi.
Użytkownicy portalu będą mogli wyszukać restauracje z jedzeniem „z pola na talerz”, lokalne targi sezonowe, obwoźne usługi masażu, warsztaty ceramiki, galerie sztuki, a nawet usługi przewodników turystycznych, których polecają gospodarze agroturystyk.
Czytaj więcej
Kemping Camp66 w Ściegnach pod Karpaczem znalazł się w tegorocznym rankingu organizacji Auto Camper Service International, który premiuje najlepsze tego typu obiekty w Europie.
Nocleg to za mało, turyści szukają jedzenia i atrakcji
- Przez ostatnie siedem lat wysłaliśmy na slow wakacje niemal pół miliona gości, co miesiąc na naszej stronie inspiracji i noclegu szuka do miliona użytkowników - mówi współzałożycielka Slowhopu Aleksandra Klonowska-Szałek, cytowana w komunikacie. - Ale zauważyliśmy, że użytkownicy chcieliby u nas zarezerwować nocleg, a potem skorzystać z naszej rekomendacji lokalnego slow foodu, galerii artysty, warsztatów rękodzielniczych albo przewodnika. To świadczy, że nasi goście ufają naszym rekomendacjom i chcą z nich korzystać w szerszym zakresie. Dzięki gospodarzom noclegów siedmioletniej obecności na tym rynku wiemy, jak tych miejsc szukać, a z wieloma jesteśmy już zaprzyjaźnieni - dodaje.